Jesienna wishlista

Jesienna aura już coraz bardziej jest odczuwalna i w moim przypadku sprzyja to szperaniu w internecie i robieniu planów zakupowych. Dzisiaj zapraszam, więc Was na moją jesienną wishlistę. Znajduje się w niej tylko kilka kosmetyków, ponieważ mam jeszcze całkiem spore zapasy. Jednak myślę, że w ciągu najbliższych kilku miesiącyh znajdą się one w mojej kosmetyczce. 

Jesienna chciejlista


Jesienna wishlista
chciejlista


Seboradin, Balsam regenerujący z żeń-szeniem - kosmetyki Seboradin kuszą mnie już od kilku lat, ale jeszcze nigdy żadnego z nich nie przetestowałam. W tym roku się to zmieni. Balsam z żeń-szeniem zbiera mnóstwo pozytywnych opinii w internecie i jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach.

Drożdżowa maska do włosów Agafii  - rosyjskie kosmetyki do włosów często bardzo dobrze się u mnie sprawdzają. O tej masce czytałam dużo dobrego i jestem niesamowicie ciekawa efektów na moich włosach. 

Sleek MakeUp paleta cieni Vintage Romance - uwielbiam paletki cieni do powiek Sleek'a, Za niską cenę otrzymujemy cienie naprawdę dobrej jakości. Mam już Garden Of Eden, Arabian Nights oraz Oh So Special i właśnie brakuje mi Vintage Romance, która ogromnie mnie kusi odkąd zobaczyłam jej swatche w internecie. Poza tym są to kolory idealne na jesień.

Bordowy lakier do paznokci - jesienią stawiam  na ciemne kolory lakierów do paznokci i bordowy lakier, to jest coś, czego mi brakuje.

Golden Rose, Matte Crayon Lipstick Matowa pomadka do ust w kredce nr 03 - widząc ją w internecie zakochałam się w jej kolorze. Jest on wprost idealny na tą porę roku. U mnie niestety produkty Golden Rose są słabo dostępne, ale mam nadzieję, że uda mi się ją gdzieś dorwać.

IsisPharma GLYCO-A Krem peelingujący z kwasem glikolowym 12% - jesień to idealny czas na kwasy. Co roku o tej porze "miałam romans" z kwasem migdałowym, który dawał u mnie naprawdę dobre efekty, ale teraz chciałabym spróbować czegoś innego. Jestem bardzo ciekawa tego kremu.

Jestem ciekawa czy Wy również tworzycie takie wishlisty i co się w nich znajduje :)


Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger