Technic, High lights - dobry i tani rozświetlacz do twarzy

Rozświetlacz do twarzy już od jakiegoś czasu jest kosmetykiem, bez którego nie wyobrażam sobie mojego codziennego makijażu. Jako, że nie mam doświadczenia z tego typu produktami i jest to mój pierwszy rozświetlacz zdecydowałam się na High lights marki Technic. Zbiera on mnóstwo pozytywnych recenzji i  jest  bardzo tani (kosztuje ok. 12 zł), więc nie było możliwości, że będzę żałować wydanych pieniędzy. Myślę, że jeśli szukacie dobrego rozświetlacza, który nie zrójnuje Waszego portfela High lights może być dobrym wyborem. Nie wiem jednak jak z jego dostępnością w sklepach stacjonarnych, ale na pewno znajdziecie go w wielu sklepach internetowych i na allegro.

rozświetlacz do twarzy


Opakowanie rozświetlacza High lights przypomina opakowanie lakieru do paznokci i jest bardzo solidnie wykonane. Pojemność opakowania to 12 ml, więc zmieści się w każdej kosmetyczce. W środku znajduje się pędzelek do aplikacji, którym możemy nałożyć go w konkretne miejsce a potem rozetrzeć innym pędzelkiem, gąbeczką lub nawet palcem, co mi się często zdarza.

High lights

Rozświetlacz Technic jest bezzapachowy. Konsystencja High lights jest kremowa, przez co bardzo łatwo się go nakłada. Do uzyskania zadowalającego efektu potrzebujemy dosłownie odrobinę kosmetyku, więc jest bardzo wydajny.

Technic

Rozświetlacz jest w kolorze jasnego różu i ma chłodny odcień. Nie zawiera żadnych błyszczących drobinek, więc nie ma obawy, że będziemy wyglądać jak bombki choinkowe :) Efekt, jaki daje możemy stopniować, ja jednak wolę delikatne rozświetlenie. Używam go głównie do rozświetlenia wewnętrznych kącików oczu, łuku brwiowego i kości policzkowych i sprawdza się bardzo dobrze. Myślę, że będzie on idealny dla osób początkujących. Naprawdę trudno jest z nim przesadzić i zrobić sobie krzywdę, ponieważ możemy go cały czas kontrolować i wtedy bardzo łatwo jest  uzyskać naturalny efekt.
Na twarzy trzyma się przez cały dzień i  nie zauważyłam żeby w ciągu dnia działo się z nim coś złego.

High lights

Jestem ciekawa czy już go używałyście i jak się u Was spisał :) Jakie są Wasze ulubione rozświetlacze?

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger