Wakacyjne nowości (nie tylko kosmetyczne)

Lato już prawie dobiegło końca, chociaż ja po cichu liczę jeszcze na kilka ciepłych dni. W te wakacje udało mi się zrobić kilka razy zakupy, a  na początku września były moje urodziny, więc jedna z nowości jest prezentem, jaki dostałam. W zestawieniu znalazło się całkiem sporo kosmetyków, ale jest też coś dla ducha. Zacznijmy od kosmetyków.

Nowości



1. Kallos, Maska do włosów Hair Pro-Tox - tej maski użyłam już kilka razy i póki, co jestem z niej zadowolona. Włosy po jej użyciu są nawilżone, dociążone i błyszczące. Ma bardzo ładny zapach.

2. Batiste, Tropical - nad suchym szamponem długo się zastanawiałam. Cały czas uważałam, że nie jest mi potrzebny, ale teraz muszę przyznać, że jest niezastąpiony w trudnych sytuacjach.

3. Kallos, Profesjonalny szampon salonowy - nadal stoi w kolejce do testów i szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy w ogóle dam radę go zużyć. Pojemność 1 litra trochę mnie przeraża :)

4. Perfecta Spa, Masło do ciała wygładzające 'Lody melba' - dobrze nawilża skórę i nie pozostawia na niej tłustej warstwy. Szybko się wchłania i do tego ślicznie pachnie.

Tonik do twarzy

5. Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy - nie uczula ani nie podrażania, co ja bardzo sobie cenię w produktach do pielęgnacji twarzy, ponieważ moja cera lubi kaprysić na nowe kosmetyki. Pięknie pachnie. Myślę, że doczeka się swojej recenzji na blogu.

Perełki do kąpieli stóp

6. Paloma, Foot SPA Cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym - bardzo ładnie pachnie i dobrze złuszcza martwy naskórek, chociaż nie nazwałabym go mocnym zdzierakiem. Ma kremową i tłustą konsystencję, co w przypadku peelingu do stóp mi nie przeszkadza. 

7. PharmaCF, No 36, Perełki do kąpieli stóp - ładnie pachną i barwią wodę na niebiesko. Na szczęście nie barwią stóp :) Dobrze zmiękczają martwy naskórek, a skóra po ich użyciu jest bardziej delikatna. Poza tym naprawdę relaksują.

Książki

8. Amazon, Kindle 7 Tuch - dobry czytnik w dobrej cenie. Bardzo łatwy w obsłudze. Przez moją nieuwagę już zdążył mi wpaść za łóżko i przez to trochę zarysowała mu się obudowa, ale najważniejsze, że nadal działa.  Bateria w nim naprawdę długo trzyma.

9.  Cecelia Ahern, Zakochać się - bardzo ciepła i optymistyczna książka o tym, że warto żyć. Idealna na długie popołudnie. 

10. Maurice Druon, Królowie przeklęci - książka, o której czytałam wiele dobrego i która stała się moim prezentem urodzinowym. 

Znacie którąś z moich nowości? Co o nich myślicie?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger