5 powodów, dla których lubię jesień

Jesień nie jest moją ulubioną porą roku. Właściwie jej nie lubię. Mogłabym wymienić setki powodów, dla których, tak właśnie jest, ale to wpędzi mnie i Was w ponury nastrój, a nie o to tu chodzi. Chcę żeby ten wpis był optymistyczny. Pogoda, którą mamy teraz wcale nie jest  taka straszna  i nawet ja potrafię znaleźć w niej jakieś plusy.


1. Bieganie. Uwielbiam biegać, ale wolę to robić, gdy panują niższe temperatury. Najlepsza dla mnie jest wtedy, gdy wynosi ok. 4°C, czyli taka, jaką mamy teraz za oknem. Gdy na dworze jest ciepło po prostu biega mi się trudniej i przez to mam do wyboru trening tylko rano lub wieczorem, ponieważ wtedy zwykle jest chłodniej. Jesienią mogę pójść pobiegać o każdej porze dnia.

2. Botki. To mój ulubiony rodzaj obuwia, ale noszone są przeze mnie głównie jesienią. Są idealne na tą porę roku, ponieważ ani w nich nie zmarzniemy ani nie będzie nam w nich za ciepło. Mam kilka par tych butów i tylko jesienią udaje mi się chodzić w nich wszystkich.

3. Słodkie perfumy. Bardzo lubię słodkie i otulające zapachy, ale niestety większość z nich jest zdecydowanie za ciężka by używać je wiosną lub latem. Myślę, że mój zapach mógłby wtedy sprawić, że ludzie uciekaliby ode mnie gdzie pieprz rośnie. Na jesień takie cięższe zapachy są wręcz idealne.

4. Książka i film. Jesienią wieczory stają się dłuższe i w moim przypadku sprzyja to nadrabianiu zaległości w oglądaniu seriali. Poznaję też wtedy mnóstwo nowych filmów oraz książek. Nie ma nic lepszego od wieczoru spędzonego pod kocem z dobrą książką lub filmem oraz kubkiem pysznej herbaty.

5. Herbaty. Jak jest książka i film musi być także herbata. Mimo że uwielbiam herbaty i pijam je przez cały rok to właśnie jesienią smakują mi najbardziej. W tym okresie sklepy poszerzają swój asortyment o nowe rozgrzewające smaki, które bardzo lubię. Wiosną czy latem kupienie takiej rozgrzewającej herbaty graniczy z cudem.

A Wy, za co lubicie jesień? 
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger