Idealna czerwień na paznokciach, czyli Catrice Ultimate Nail Lacquer, 17 Caught On The Red Carper

Uwielbiam czerwień na paznokciach. Jednak zdecydowanie częściej sięgam po nią jesienią i zimą. Przez cały czas szukam czerwieni idealnej i wydaje mi się, że lakier Catrice nr 17 Caught On The Red  Carpet, jest bardzo blisko mojego ideału. Kolor lakieru jest bardzo głęboki i idealnie pasuje do mojej jasnej karnacji.


Lakier znajduje się w tradycyjnym opakowaniu o pojemności 10 ml. Nakrętka jest tej samej szerokości, co reszta opakowania, ale bardzo wygodnie trzyma się ją w dłoni. W środku znajduje się szeroki pędzelek, którym bardzo łatwo i szybko pomalujemy paznokcie. Lakier ma lekką konsystencję i nie tworzy smug.

lakier do paznokci Catrice

Kolor lakieru to głęboka, ciemna czerwień bez drobinek o błyszczącym wykończeniu. Caught On The Red Carpet bardzo ładnie podkreśla jasny kolor skóry. Do pełnego krycia wystarczyłaby tylko jedna warstwa lakieru, ale ja z przyzwyczajenia zawsze nakładam dwie. Lakier Catrice bardzo szybko wysycha. Ostatnio coraz częściej zdarza mi się malować paznokcie tuż przed snem i w przypadku tego lakieru nie odnotowałam żadnych odbić. Na moich paznokciach w nienaruszonym stanie wytrwał około 6 dni, więc uważam, że jego trwałość jest bardzo dobra.

Catrice Ultimate

Lakiery do paznokci marki Catrice możecie kupić np. w Naturze w cenie około 12 zł.

Lubicie używać czerwonych lakierów do paznokci, czy raczej stawiacie na jasne i stonowane kolory?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger