Październikowe nowości cz. 2

Dzisiaj zapraszam Was na drugą część postu z październikowymi nowościami (pierwszą część możecie zobaczyć tutaj). W drugiej części znalazło oprócz kosmetyków się też kilka innych rzeczy. Niektóre z nich mogłyście już zobaczyć na moim profilu na Instagramie, na który Was serdecznie zapraszam :)


Podczas zakupów w Pepco, do którego bardzo lubię zaglądać, kupiłam podgrzewacze o zapachu żurawiny w cenie 2.99 zł. Przy okazji zajrzałam również do Natury, która jest tuż obok i kupiłam peeling cukrowo-olejowy o zapachu pomarańczy i wanilii firmy Cosmetics Veroni. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą firmą i mam nadzieję, że będę zadowolona. Połączenie zapachu pomarańczy i wanilii wydaje się być idealne na te zimne dni, które nas czekają. Peeling kosztował 14.99 zł i jest w opakowaniu 200 gramowym.


W Rossmannie w cenie na do widzenia (niecałe 3 zł) skusiłam się na lakier do paznokci Manhattan w kolorze 004 Berry Matt. Jego kolor jest idealny na jesień. Jest to mój pierwszy lakier z matowym wykończeniem. Po wielu wędrówkach po sklepach udało mi się również zdobyć pomadkę w kredce Golden Rose nr 03, który podobnie jak lakier jest iście jesienny. Wspominałam Wam już o niej przy okazji jesiennej chciejlisty. Ogromnie się cieszę, że pomadka w końcu jest moja. Myślę, że skuszę się również na inne kolory. Cena i jakość zachęcają do ponownych zakupów. Koszt pomadki to 11.99 zł.


Powoli zaczęłam się już przygotowywać do zimy i tym razem postawiłam na klasyczną czerń, która idealnie pasuje do mojego bordowego płaszcza. Czapkę wypatrzyłam w sklepie New Yorker za ok. 20 zł., a szalik w H&M za 39.99 zł. Całość została już wypróbowana i okazała się bardzo ciepła.


Bardzo lubię robić odzieżowe zakupy w Decethlonie. Podczas ostatniej zaopatrzyłam się w resztę ubrań, które przydadzą mi się do biegania w zimne dni. Mam już kurtkę i bluzę, ale brakowało mi jeszcze kilku rzeczy. Skusiłam się na ocieplane legginsy, które kosztowały 49.99 zł. Zdecydowałam się również na różową czapkę (aparat trochę przekłamał jej kolor) w cenie 14.99 zł. oraz rękawiczki za 19.99 zł. W Martes Sport wypatrzyłam też bardzo fajne skarpetki, które kosztowały ok. 8 zł.

Jestem ciekawa czy Wy kupiłyście coś ciekawego w ostatnim czasie :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger