Top 5, czyli ulubieńcy października

Wielkimi krokami zbliża się koniec miesiąca, więc dzisiaj przyszedł czas na post z ulubieńcami października. Tradycyjnie wybrałam 5 moim zdaniem najlepszych kosmetyków. Tym razem w zestawieniu znalazły się 3 kosmetyki kolorowe oraz 2 kosmetyki pielęgnacyjne. Zapraszam Was na krótkie recenzje tych produktów :)

Ulubieńcy

ArtDeco, Tusz do rzęs Angel Eyes

1. Astor, Lip Lacquer, Matowa pomadka w płynie nr 225 Ready to Style - jest bardzo dobrze napigmentowana. Ma bardzo ładny i głęboki odcień czerwieni. Pomadka jest bardzo trwała, na ustach wytrzymuje do kilku godzin. Całkiem nieźle radzi sobie z jedzeniem oraz piciem, schodzi równomiernie. W trakcie malowania trzeba bardzo uważać, ponieważ możemy zrobić sobie nią krzywdę.

2. ArtDeco, Tusz do rzęs Angel Eyes - jest to mój pierwszy tusz do rzęs z wyższej półki cenowej. Kupiłam go w promocji, ale jestem w stanie zapłacić za niego cenę regularną, czyli około 58 zł. Tusz pięknie podkreśla rzęsy. Wydłuża je, pogrubia oraz idealnie rozdziela oraz się nie osypuje.

Balsam do paznokci 2 x 5

3. Catrice, Ultimate Nail Lacquer 17 Caught On The Red Carpet - ma odcień czerwieni, który jest idealny na tą porę roku. Bardzo szybko wysycha, a paznokcie nim pomalowane pięknie się błyszczą. Tutaj znajdziecie jego recenzję.

4. Balsam do paznokci 2 x 5- bardzo dobrze wpływa na moje paznokcie oraz skórki wokół nich, które w końcu przestały się zadzierać. Balsam wzmacnia i odżywia moje paznokcie, które już się nie łamią i dzięki temu udało mi się je zapuścić.  Jeśli go gdzieś spotkacie, kupujcie bez zastanowienia :)

Seboradin

5. Seboradin, Balsam regenerujący z żeń-szeniem - moje włosy po jego użyciu są mocno wygładzone, miłe w dotyku oraz pięknie się błyszczą. Balsam dobrze nawilża włosy, dociąża je, ale nie powoduje szybszego przetłuszczania się. Jego zapach może nie jest najprzyjemniejszy, ale jego działanie w pełni to rekompensuje.

Używałyście któregoś z tych kosmetyków? Jetem ciekawa czy spisały się u Was równie dobrze :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger