Astor | Szminka Lip Lacquer 225 Ready to Style

Mam słabość do czerwonych pomadek do ust. Ostatnio bardzo polubiłam się z pomadką w płynie Lip Lacquer firmy Astor w kolorze Ready to style, jest to bardzo intensywny kolor czerwieni. Pomadka znalazła się również w ostatnich ulubieńcach. Jest to moje pierwsze spotkanie z produktami tej marki, ale za to bardzo udane :)

Od producenta

Szminka w płynie Style Lip Lacquer to niewiarygodne doświadczenie dla ust: intensywny, równy kolor; komfortowa pielęgnacja; matowe wykończenie. Wszystko, czego najmodniejsze usta zapragną!


  • aksamitne, matowe wykończenie
  • komfortowa formuła w pełni kryje usta
  • nawilżająca, kremowa konsystencja musu
  • nie rozpływa się i nie wtapia w bruzdy
  • nie klei się


Moja opinia 

Pomadka znajduje się w opakowaniu typowym dla błyszczyków. Jej pojemność to 5 ml. W środku znajduje się aplikator w postaci gąbeczki. Ma prawie nie wyczuwalny, chemiczny zapach. 

Konsystencja pomadki jest kremowa, dzięki czemu bardzo łatwo rozprowadza się ją na ustach. Jednak nie jest to kosmetyk, którym pomalujemy się bardzo szybko i bez lusterka. W trakcie malowania musimy uważać żeby nie wyjechać poza kontur ust. Pigmentacja szminki Lip Lacquer Astora jest rewelacyjna, kolor który otrzymujemy na ustach jest nasycony i intensywny. Daje matowe wykończenie oraz nie klei się.


Nie zauważyłam żadnej ingerencji pomadki w stan moich ust, nie wysuszyła ich, ani nie nawilżyła. Jej trwałość bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Wytrzymuje na ustach około 5 godzin i całkiem dobrze znosi jedzenie oraz picie. Z ust schodzi równomiernie, co dla mnie jest bardzo ważne.

Szminkę Lip Lacquer 225 Ready to Style Astora możecie znaleźć np. w Rossmannie w cenie około 28 zł. Do wyboru są 4 wersje kolorystyczne.


Lubicie taką formę pomadek do ust?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger