Golden Rose, Rich Colour nr 101

Nie przepadam jakoś szczególnie za  jasnymi kolorami lakierów do paznokci i mam takich w moich zbiorach bardzo mało. W ostatnim poście zakupowym (klik) pisałam,  że skusiłam się właśnie na taki jasny kolor, czyli Golden Rose, Rich Colour nr 101.

Golden Rose, Rich Colour nr 101

Kolor lakieru mnie zachwycił. Niby jest szary, ale mieni się na niebiesko. Szczególnie widać to w opakowaniu, na paznokciu ta właściwość traci trochę na intensywności i dobrze widoczna jest tylko w słońcu. Trochę obawiałam się, że lakier będzie miał perłowe wykończenie, ale jednak okazało się, że jest kremowe.

Golden Rose, Rich Colour nr 101

Lakier do paznokci Golden Rose Rich Colour ma szeroki pędzelek, którym bardzo łatwo maluje się paznokcie. Nie robi on smug oraz bardzo szybko wysycha. Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy lakieru. Najbardziej zaskoczyła mnie jego trwałość. Na moich paznokciach wytrzymał aż 8 dni w prawie nienaruszonym stanie, jedynie końcówki paznokci się trochę wytarły.

Golden Rose, Rich Colour nr 101

Lubicie takie jasne kolory lakierów do paznokci?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger