Mój HIT - Balsam do paznokci 2x5

Mam bardzo słabe paznokcie. Przez lata je obgryzałam i teraz bardzo trudno jest mi je zapuścić. Bardzo często łamią i rozdwajają, ale od jakiegoś miesiąca są w dużo lepszej kondycji. Dzisiaj chcę Wam pokazać produkt, który się do tego przyczynił, czyli Balsam do paznokci 2x5, wspominałam o nim również w ostatnich ulubieńcach (klik).


Od producenta

Balsam wzmacnia, odżywia, przywraca połysk i stymuluje wzrost paznokci. Zapobiega ich rozdwajaniu. Wygładza skórki. Efekt działania widać już po tygodniu stosowania. 
Zalecany przy paznokciach giętkich, łamliwych, rozdwajających się, wysuszonych, matowych, zniszczonych przez stosowanie zmywaczy, tipsów żeli, lakierów, również hybrydowych oraz skórkach uszkodzonych przy manicure.

Skład

Aqua, Petrolatum, Cera Alba, Ricinus Communis Seed Oil, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Polyglyceryl - 3 Distearate, Gliceryl Stearate, Olea Europaea Fruit Oil, Cetyl Alcohol, Equisetum Arvense & Anethum Graveolens Seed & Silybum Marianum Extract , Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Cholesterol, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Beta - Carotene, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Cinnamyl Alcohol, Eugenol, Geraniol, Hydroxyisohexyl - 3 - Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellal, Limonene, Alpha Isomethyl Ionone, Perfume.

Składniki aktywne

Wosk pszczeli, ekstrakt z kopru , skrzypu i ostropestu, olej rycynowy, oliwa, D-pantenol, aminokwasy keratyny, witamina C, witamina E, ß-karoten.

Moja opinia

Balsam zamknięty jest w odkręcanym słoiczku wykonanym z plastiku. Jego pojemność to 4,5 g. Przy dłuższych paznokciach trudno jest wydobyć go opuszkiem palca, ale wtedy możemy poradzić sobie nabierając go zewnętrzną stroną paznokcia. Odżywki używam codziennie i jedno opakowanie wystarcza na około 2 miesiące stosowania.

Konsystencja Balsami 2x5 jest stała, przypomina mi tym olej kokosowy. Pod wpływem ciepła naszej skóry rozpuszcza się. Jego zapach kojarzy mi się z miodem.


Balsam wsmarowuję w paznokcie codziennie wieczorem, początkowo stosowałam go na "nagie" paznokcie, teraz używam go również na pomalowane. Pierwsze efekty zauważyłam po 2 tygodniach stosowania. Paznokcie stały się mocniejsze, przestały się wyginać i rozdwajać. Płytka wygląda na zdrowszą i stała się bardziej błyszcząca. Skórki wokół paznokci również wyglądają lepiej, nie są już takie suche oraz się nie zadzierają. Zauważyłam również, że dzięki tej odżywce moje paznokcie szybciej rosną, co mnie bardzo cieszy, bo w końcu mam co malować. Szczerze mówiąc sprawdził się u mnie o wiele lepiej niż wszystkie lakierowe odżywki do paznokci oraz olejowanie.



Balsam 2x5 dostępny jest w aptekach oraz w Naturze, jego cena to około 12 zł.

Znacie ten balsam? Ciekawa jestem jakie efekty dał u Was :)

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger