Paloma Foot Spa, Cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym

Gdy na dworze robi się zimno skóra moich stóp staje się bardziej problematyczna. Jest sucha i szorstka, co roku mam z nią ogromny problem. Wydaje mi się, że w teraz udało mi się nad nią trochę zapanować za sprawą kilku kosmetyków. O jednym z nich, czyli o perełkach do kąpieli stóp mówiłam Wam już tutaj, a dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o drugim z nich, a mianowicie o cukrowym peelingu Paloma Foot Spa. Kiedyś uważałam, że taki kosmetyk jest mi zbędny, ale okazało się, że jest zupełnie inaczej.

Paloma Foot Spa, Cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym

Od producenta

Cukrowy peeling do stóp  o orzeźwiającym zapachu. Dzięki zawartości kryształków cukru szybko i skutecznie  usuwa suchy i zrogowaciały naskórek, niwelując wszelkie zgrubienia. Idealnie wygładza, zmiękcza, pobudza do odnowy. Olejki winogronowy i migdałowy, witaminy A i E zapewniają komfort podczas zabiegu  - intensywnie  nawilżają, odżywiają i natłuszczają naskórek. Zabieg zapewnia świeżość, odprężenie i  uczucie „lekkich stóp”.

Skład

Sucrose, Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Tribehenin, Ceteareth-20, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Laureth-4, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Parfum, Paraffin, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, CI 42090.

Moja opinia

Peeling do stóp Paloma Foot Spa zamknięty jest w niskim plastikowym słoiczku. Opakowanie jest odkręcane a jego pojemność wynosi 125 ml. Bardzo lubię takie opakowania kosmetyków do ciała, ponieważ bardzo łatwo jest je wtedy zużyć do końca.

Konsystencja peelingu jest zbita, ale pod wpływem ciepła naszej skóry bardzo łatwo się rozsmarowuje. Kryształki cukru są średniej wielkości i na pewno nie jest to mocny zdzierak. Ja nazwałabym go średnim. Zapach peelingu jest delikatny i świeży.  Wydajność kosmetyku jest bardzo dobra, używam go już około 3 miesięcy i nadal mam go całkiem sporo.

Paloma Foot Spa, Cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym

Peelingu używam zgodnie z zaleceniami producenta na suchą skórę 1-2 razy w tygodniu. Bardo dobrze radzi sobie z usuwaniem zrogowaciałego naskórka. Po jego użyciu skóra jest gładka i delikatna. Pierwsze długotrwałe efekty zauważyłam po około miesiącu stosowania. Po wytarciu ręcznikiem moje stopy są lekko natłuszczone i nawilżone. Nie odczuwam żadnego ściągnięcia skóry, więc czasami zdarza mi się nie posmarować stóp kremem. W moim przypadku ten peeling daje dużo lepsze efekty niż pumeks, którego nie używam już od jakiegoś czasu.

Używałyście już tego peelingu?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger