Projekt denko | Październik

Mamy już początek listopada, a za oknem jest przepiękna słoneczna pogoda i mam nadzieję, że utrzyma się ona u nas jak najdłużej. Dzisiaj serdecznie zapraszam Was na post o kosmetykach, które zdenkowałam w ostatnim miesiącu :)



Farmona | Jantar | Odżywka z wyciągiem z bursztynu do włosów i skóry głowy
Odżywka pomogła mi zahamować wypadanie włosów i przyspieszyła ich wzrost, na czym najbardziej mi zależało. Mam jeszcze jedną butelkę tej wcierki, którą zaczęłam wcierać na początku tego miesiąca i konkretnymi efektami podzielę się z Wami po całkowitym zakończeniu kuracji, ale już teraz mogę Wam powiedzieć, że jestem z niej bardzo zadowolona. Kupię ponownie.

Adidas | Dezodorant antyperspirant w spray'u 
Antyperspiranty Adidas używam chyba od zawsze i sprawdzają się u mnie najlepiej ze wszystkich, które dostępne są w drogeriach. Zmieniam tylko ich wersje zapachowe. Kupię ponownie.

PharmaCF | No 36 | Perełki do kąpieli stóp
Perełki dobrze zmiękczają martwy naskórek, dzięki czemu bardzo łatwo jest go usunąć peelingiem lub pumeksem oraz delikatnie nawilżają skórę. Tutaj znajdziecie ich recenzję. Kupię ponownie


Perfecta | Mineralny płyn micelarny cera sucha i wrażliwa
Bardzo lubię płyny micelarne tej firmy. Płyn bardzo dobrze usuwa makijaż nie podrażniając przy tym skóry ani oczu. Swoim działaniem bardzo przypomina mi inny mcel tej firmy, o którym pisałam tutaj. Kupię ponownie.

L'OREAL | Glam Shain Fresh
Ten błyszczyk już od dawna zalegał w mojej kosmetyczce. Był to jeden z moich pierwszych malowideł do ust i pamiętam, że bardzo go lubiłam. Usta po jego użyciu bardzo błyszczały a efekt był trwały. Jednak już od dłuższego czasu wolę pomadki o matowym wykończeniu. Nie kupię ponownie

Max Factor | 2000 Calorie Dramatic Volmue
Tego tuszu do rzęs chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Piękne podkreśla oczy, a nakładając jedną warstwę tuszu uzyskamy bardzo ładny i naturalny efekt. Przez cały dzień trzyma się na swoim miejscu i się nie osypuje. Kupię ponownie.

Carea | Płatki kosmetyczne
Są to moje ulubione płatki kosmetyczne i już od kilku lat używam tylko ich. Są delikatne i nie rozwarstwiają się podczas wyjmowania ich z opakowania. Można kupić je w każdej Biedronce. Kupię ponownie

Jestem ciekawa, czy używałyście któregoś z tych produktów i jak się u Was sprawdziły :)




Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger