Sylveco | Hibiskusowy tonik do twarzy

Kosmetyki Sylveco pokochałam i bardzo lubię je testować. Dzisiaj zapraszam Was na recenzję Hibiskusowego toniku do twarzy tej marki. Znalazł się on już w ulubieńcach września (klik), wiec już wiecie, że zaskoczył mnie pozytywnie. ale chcę Wam powiedzieć o nim jeszcze coś więcej.


Od producenta

Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczonym do każdego rodzaju cery. Dzięki dużej zawartości składników nawilżających, skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia. Tonik, o lekkiej żelowej formule, odświeża i zmiękcza, łagodzi podrażnienia. Uzupełnia demakijaż, może być stosowany wielokrotnie w ciągu dnia na twarz, szyję i dekolt. Pozostawia skórę wyraźnie czystą i promienną, przygotowując ją do dalszych etapów pielęgnacji. Przetestowany dermatologicznie. 

Skład

Aqua, Hibiscus Rosa-Sinensis Flower Extract, Glycerin, Xylitol, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Coco-Glucoside, Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Phytic-Acid, Dehydroacetic Acid.

Moja opinia

Hibiskusowy tonik do twarzy Sylveco znajduje się butelce z brązowego plastiku zamykanej na zatrzask. Jeśli podstawimy ją pod źródło światła zobaczymy ile produktu nam jeszcze zostało. Mimo, że butelka w której znajduje się tonik jest taka niepozorna to jej pojemność wynosi 150 ml.

Tonik Sylveco pięknie pachnie hibiskusem. Jego konsystencja różni się od innych toników, które do tej pory stosowałam. Jest bardziej żelowa. Myślę, że ma ona dobry wpływ na jego wydajność, ponieważ aby przetrzeć nim całą twarz potrzebujemy naprawdę niewiele produktu. Używam go codziennie od połowy sierpnia i zużyte mam jakieś 3/4 opakowania.

Po przetarciu twarzy tonikiem na skórze wyczuwalny jest lekki, lepki film, który na szczęście znika gdy tonik całkowicie się wchłonie. W moim przypadku film znika po nałożeniu kremu pod oczy. Oczywiście jeśli przesadzimy z produktem będzie to trwało znacznie dłużej.Tonik bardzo dobrze odświeża skórę oraz delikatnie ją nawilża. Nie zauważyłam żadnego negatywnego działania w postaci wzmożenia się powstawania wyprysków. Mam wrażenie, że łagodzi wszelkie podrażnienia na mojej twarzy. 

Tonik hibiskusowy Sylveco dostępny jest w sklepach z kosmetykami naturalnymi oraz w internecie. Jego cena to około 16 zł.


Znacie ten tonik? Jestem ciekawa jak się się u Was sprawdził :)

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger