Sylveco, Tymiankowy żel do twarzy

Bardzo lubię kosmetyki firmy Sylveco. Moja przygoda z nimi rozpoczęła się właśnie od Tymiankowego żelu do twarzy, o którym będzie dzisiaj mowa. Wspominałam Wam już o nim przy okazji postu o ulubieńcach września. Jest to jedyny żel do mycia twarzy, do którego bardzo chętnie wracam. Aktualnie zużywam już drugie opakowanie tego żelu i chcę powiedzieć Wam o nim coś więcej.


Skład


Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Thymus Vulgaris Extract, Panthenol, Malic Acid, Sodium Bicarbonate, Sodium Benzoate, Thymus vulgaris (Thyme) Oil.

Moja opinia

Tymiankowy żel do mycia twarzy Sylveco znajduje się w plastikowej, przeźroczystej butelce z pompką o pojemności 150 ml. Opakowanie jest bardzo solidnie wykonane a pompka działa bez zarzutu, nawet wtedy gdy mamy już niewiele kosmetyku. Często zdarza mi się z nim podróżować i nigdy nie zdarzyło mi się aby żel się otworzył i coś z niego wyciekło. Etykietka, którą oklejona jest butelka żelu nie ściera się podczas użytkowania, nawet nie straszna jest jej woda, co jest bardzo na plus.

Żel pachnie tymiankiem. Na początku jego zapach wydawał mi się bardzo mocny, ale teraz już się do niego przyzwyczaiłam i prawie go nie czuję. Poza tym bardzo go  polubiłam. Żel ma kolor żółto złoty, a jego konsystencja jest lejąca, ale nie wpływa to jakoś negatywnie na jego wydajność. Używam go codziennie rano i wieczorem i jedno opakowanie starcza wystarcza mi na około 4 miesiące używania.



Tymiankowy żel do mycia twarzy Sylveco nie pieni się. Bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy i przypomina mi tym olejek do mycia twarzy z Biochemii Urody, który kiedyś miałam. Żel Sylveco bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń, radzi sobie również ze zmyciem resztek makijażu. Skóra po jego użyciu jest gładka i czysta. Mam wrażenie, że niedoskonałości na twarzy znacznie szybciej się goją oraz, że jest ich mniej.

Stosując ten żel nie zanotowałam żadnych podrażnień, alergii oraz przesuszenia skóry. Wiosną i latem po umyciu nim twarzy nie czułam natychmiastowej potrzeby posmarowania jej kremem, czasami nawet ten krem sobie odpuszczałam. Teraz, jesienią czasem czuję lekkie ściągnięcie, ale nie jest ono bardzo uciążliwe.

Jeśli szukacie żelu do twarzy z naturalnym składem oraz takiego, który będzie delikatny i nie przesuszy Waszej skóry, Tymiankowy żel Sylveco będzie dla Was idealny. Możecie kupić go w internecie oraz w sklepach z kosmetykami naturalnymi. Jego cena to około 17 zł.

Lubicie kosmetyki Sylveco? Co jeszcze możecie mi polecić?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger