Włosowa aktualizacja | Październik

Jak widzicie, na blogu zmienił się szablon oraz jego kolorystyka. Mam nadzieję, że te zmiany Wam się podobają :) Oczywiście tematyka bloga pozostaje bez zmian i  dzisiaj zapraszam Was na włosową aktualizację.


Moja pielęgnacja włosów w październiku prawie nie różniła się od wrześniowej, którą możecie podejrzeć tutaj. Dopadła mnie również grypa i wtedy moje dbanie o włosy było mocno ograniczone.

Do połowy października wcierałam Jantar i widzę, że moje włosy podrosły i potrafię już zrobić kucyka bez pomocy wsuwek. Mają one taką długość, że widzę każdy centymetr przyrostu, żałuję jednak, że ich nie zmierzyłam.


Nowością, którą testowałam w ostatnim miesiącu był Balsam regenerujący z żeń-szeniem Seboradin, który pojawił się w ulubieńcach października (klik). Jestem z niego bardzo zadowolona. Włosy po jego użyciu są bardzo mocno nawilżone i błyszczące.

Niestety Drożdżowa maska do włosów Agafii, którą pokazywałam Wam tutaj ciągle czeka w kolejce aż zużyję tego Biovaxa.

W ostatnim tygodniu listopada planuję udać się do fryzjera na podcieńcie końcówek. Powinnam zrobić to już w październiku, ale obawiałam się, że moje włosy byłyby wtedy za krótkie. Do końca miesiąca powinny jeszcze trochę podrosnąć, więc może nie będzie tak źle :)

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger