Grudniowe nowości | Dzień Darmowej Dostawy i Inne

Od początku grudnia udało mi się kupić kilka bardzo fajnych rzeczy i, dlatego że na tym planuję poprzestać dzisiaj zapraszam Was na post zakupowy.

Grudniowe nowości

Skorzystałam z tegorocznego Dnia Darmowej Dostawy i zrobiłam małe zakupy w sklepie internetowym Minti Shop. Przesyłka przebiegła bardzo szybko i sprawnie, więc bardzo Wam ten sklep polecam. Sama też pewnie jeszcze wiele razy zrobię w nim zakupy, ponieważ maja bardzo bogaty asortyment. W prezencie od sklepu otrzymałam pyszną krówkę, która niestety nie zachowała się do zdjęcia.

Maestro

Do mojego koszyka w tym sklepie wpadł pędzel do podkładu Hakuro H50S, który ma mnóstwo pozytywnych opinii w internecie. Za takim pędzlem rozglądałam się już od jakiegoś czasu i mam nadzieję, że będzie mi długo i dobrze służył. Cena pędzla to 29,50 zł.

 W prezencie od mojego Narzeczonego dostałam eyeliner w żelu (będzie o nim mowa w dalszej części postu), więc dokupiłam sobie do niego dwa pędzelki Maestro. Po bardzo długim przeglądaniu internetu ostatecznie zdecydowałam się na 2 pędzelki, czyli Maestro 790 w rozmiarze 0 ze zgiętą skuwką oraz skośny Maestro 660 w rozmiarze 2. Oba pędzelki są w najmniejszym dostępnym rozmiarze i na żywo są naprawdę niewielkie. Wybrałam takie, ponieważ jak wszystkie wiemy kreskę łatwiej jest pogrubić niż odchudzić ;) Cena każdego z nich to 10 zł.

żel myjący do twarzy z olejem z pestek winogron oraz olejkiem lawendowym Biovalen

Ostatni produkt na jaki zdecydowałam się w sklepie Minti Shop to żel myjący do twarzy z olejem z pestek winogron oraz olejkiem lawendowym marki Biolaven. O tej firmie słyszałam dużo dobrego, więc jestem ciekawa jak sprawdzi się na mojej twarzy. Cena żelu to 16,50 zł.

peeling/maseczka z pestek róży OlVita

W trakcie zakupów spożywczych w sklepie ze zdrową żywnością (konkretnie kupowałam wtedy kawę) na półce z kosmetykami naturalnymi wypatrzyłam peeling/maseczka z pestek róży firmy OlVita. Jako że ostatnio bardzo polubiłam różane kosmetyk do pielęgnacji niewiele się nad tym zastanawiając wrzuciłam go do swojego koszyka. Peeling kosztował około 9 zł.


Sleek Vintage Romance

Wracając do kolorówki. w ostatnią środę w jednym ze sklepów kosmetycznych w mojej miejscowości wypatrzyłam nową dostawę paletek Sleek'a. Po krótkim namyśle zdecydowałam się na Vintage Romance, która od dawna mi się marzyła. Paletka na żywo wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach, które oglądałam w internecie i cieszę się, że w końcu się na nią zdecydowałam. Koszt tej paletki to 39,99 zł.

 konturówka do powiek w żelu  AMC Inglota w kolorze nr 77

We wcześniejszej części postu wspominałam Wam o tym, że dostałam w prezencie eyeliner, konkretnie jest to konturówka do powiek w żelu  AMC Inglota w kolorze nr 77, czyli bardzo głęboka czerń. Pierwsze wrażenie jakie na mnie wywarł jest bardzo pozytywne i liczę na to, że w ciągu naszej dalszej znajomości się to nie zmieni. Cena eyelinera to 40 zł.
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger