Kąpiel Agafii, Maska do twarzy błękitna oczyszczająca na wodzie chabrowej

Lubicie rosyjskie kosmetyki do pielęgnacji twarzy? Ja odkąd większość z nich dostępna jest u mnie stacjonarnie sięgam po nie znacznie częściej. Jakiś czas temu moją uwagę zwróciły maski do twarzy Kąpiel Agafii. Do wyboru mamy kilka wariantów, ja zdecydowałam się na błękitną oczyszczającą na wodzie chabrowej oraz tonizującą. Dzisiaj chcę Wam przybliżyć pierwszą z nich.

Kąpiel Agafii, Maska do twarzy błękitna oczyszczająca na wodzie chabrowej

Od producenta

Aktywna maska na bazie niebieskiej glinki skutecznie oczyszcza cerę, zwęża pory, a także usuwa nadmiar sebum i przywraca naturalny balans skóry. Naturalne składniki zapewniają dodatkowe odżywienie i nawilżenie. Idealny dla cery tłustej i mieszanej.

Niebieska glinka zawiera sole mineralne i mikroelementy, wykazuje przeciwzapalne i oczyszczające działanie.

Organiczny ekstrakt malwy, bogaty w witaminy grupy A, B, C, łagodzi i poprawia właściwości ochronne skóry.

Sproszkowane ziarno owsa zawiera witaminy grupy B, PP, E, odżywia i przywraca cerze zdrowy i zadbany wygląd. Woda chabrowa tonizuje i nawilża skórę.


Skład

Aqua, Kaolin (blue clay), Glycerin, Organic Centaurea Cyanus Flower Water (organic cornflower water), Cetearyl Alcohol, Zinc Oxide, Bentonite (and) Xanthan Gum, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Organic Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract (organic mallow extract), Avena Sativa (Oat) Kernel Powder (oatmeal oatmeal), Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol, Parfum.

Moja opinia

Maska znajduje się w saszetce, która jest zakręcana. Jest to bardzo fajne rozwiązanie. Maseczka ma pojemność 100 ml, więc wystarczy nam na kila użyć, a dzięki zamykaniu zawsze będzie świeża.

Konsystencja maski jest gęsta i kremowa, bardzo łatwo rozprowadza się ją na twarzy. Po kilku minutach zasycha, ale w trakcie kontaktu z wodą mięknie i łatwo można ją zmyć z twarzy. Jej zapach jest delikatny i świeży, nie drażni mojego nosa. 

Kąpiel Agafii, Maska do twarzy błękitna oczyszczająca na wodzie chabrowej

Maskę nakładam na twarz zgodnie z zaleceniami producenta, czyli na 10 minut i robię to raz w tygodniu. Podczas trzymania maseczki nie odczuwam żadnego dyskomfortu. Nic mnie nie piecze ani nie swędzi. Również po zmyciu jej z twarzy skóra nie jest zaczerwieniona, wręcz przeciwnie, wygląda dużo zdrowiej. 

Kąpiel Agafii, Maska do twarzy błękitna oczyszczająca na wodzie chabrowej

Maska bardzo dobrze wpływa na na kondycję mojej skóry. Po jej użyciu jest gładka i oczyszczona a jej koloryt jest wyrównany. Wszystkie niespodzianki, które mam wtedy na twarzy stają się łagodniejsze i mniej widoczne. Mam wrażenie, że przyspiesza również ich gojenie, następnego dnia wyglądają dużo lepiej. Właśnie to działanie sprawiło, że bardzo polubiłam tą maseczkę i chętnie kupię jej następne opakowanie. Cena maseczki to tylko około 6 złotych, więc również przemawia za ponownym zakupem.

Znacie tą maseczkę? Jak się u Was sprawdziła?

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger