Projek denko | Listopad

Dzisiaj bardzo serdecznie zapraszam Was na post o zużyciach miesiąca. Wykończonych produktów nie jest zbyt wiele, ale i tak jestem z tego denka bardzo zadowolona.

Projek denko | Listopad

Perfecta Spa, Masło do ciała 'Lody Melba' 
Pięknie pachnie, ale niestety bardzo słabo nawilża. Lepiej sprawdza się latem, kiedy moja skóra jest mniej wymagająca i wtedy chętnie do niego wrócę. Recenzję tego masełka znajdziecie tutaj. Nie wiem czy kupię ponownie.

Projek denko | Listopad

Nacomi, Mydło czarne 
Używałam je jako peeling enzymatyczny i w tym celu sprawdzało się świetnie. Skóra po jego użyciu była wyraźnie gładsza i czystsza, a wszystkie niedoskonałości mniej widoczne. Więcej na jego temat znajdziecie tutaj. Kupię ponownie.

Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy
Mój ulubieniec, który mógłby się nigdy nie kończyć.Bardzo podoba mi się jego żelowa konsystencja, która dobrze wpływa na jego wydajność oraz to, że delikatnie nawilża skórę twarzy. Więcej na jego temat możecie przeczytać tutaj i tutaj. Kupię ponownie.

Projek denko | Listopad

L'botica Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych 
Najlepszy Biovax jaki miałam. Maska bardzo dobrze wpływa na kondycję włosów. Po jej użyciu są nawilżone oraz błyszczące. Jakiś czas temu pisałam o niej tutaj. Kupię ponownie.

Farmona, Jantar, Odżywka z wyciągiem z bursztynu do włosów i skóry głowy
Jest to moje drugie opakowanie tej wcierki. Odżywka zahamowała wypadanie włosów i sprawiła, że na mojej głowie pojawiło się mnóstwo 'baby hair' oraz przyspieszyła ich porost. Nie są to jakieś spektakularne efekty, ale na moich krótkich włosach są zauważalne. Kupię ponownie.

Projek denko | Listopad

Rimmel, 60 Seconds  415 Instyle Coral 
Bardzo lubię lakiery z tej serii. Szybko schną i utrzymują się na paznokciach około 5 dni. Przez długi czas ten lakier był moim ulubieńcem. Kupię ponownie.

Maybelline, Dream Lumi Touch 01
Świetny korektor w dość niskiej cenie. . Dobrze kryje cienie pod oczami, nie zbiera się w zmarszczkach ani się nie roluje. Nie jest tak mocno rozświetlający jak Lumi Magique firmy L'Oreal. Kupię ponownie.

Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jestem ciekawa jak się u Was sprawdziły :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger