Beaute Marrakech, Woda różana

Nigdy nie lubiłam drogeryjnych toników. Zawsze wyrządzały u mnie więcej szkody niż pożytku i w końcu z nich zrezygnowałam. Na nowo polubiłam się z nimi gdy zainteresowałam się bardziej naturalną pielęgnacją skóry i odkryłam hydrolaty. Te potrafią zdziałać naprawdę dużo dobrego. Dzisiaj zapraszam Was na recenzję jednego z nich, a mianowicie wody różanej firmy Beaute Marrakecch. To kosmetyk, który warto poznać :)

Beaute Marrakech, Woda różana

Od producenta

Woda różana to ceniony naturalny hydrolat, powstający w procesie otrzymywania olejku eterycznego z róży damasceńskiej. Woda może być stosowana jako tonik lub mgiełka odświeżająca. Doskonale odżywia i koi zmęczoną skórę. Urzeka swoim kwiatowym, świeżym i subtelnym zapachem.

Hydrolat różany wykazuje działanie tonizujące i łagodzące, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i regeneruje naskórek. Jest odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery.

Sposób użycia: Wodę różaną należy nanieść za pomocą płatka kosmetycznego lub spryskać twarz różaną mgiełką. Woda  odświeża i koi zmęczoną skórę. Doskonale sprawdza się w pielęgnacji skóry podczas upalnych dni oraz w suchych, klimatyzowanych pomieszczeniach.

Skład

Rosa Damascena Flower Water

Kraj pochodzenia: Maroko


Beaute Marrakech, Woda różana


Moja opinia

Woda różana Beaute Marrakech znajduje się w wysokiej, plastikowej butelce z atomizerem. Jej pojemność to 125 ml. Opakowanie jest bardzo poręczne a zatyczka nie spada z niego podczas przechowywania w kosmetyczce. 

Woda przepięknie pachnie różami, co sprawia, że moja codzienna pielęgnacja twarzy stała się bardzo przyjemna. Przez chwilę mogę poczuć się tak, jakby było lato a nie mroźna zima :)

Najlepszym sposobem aplikacji wody na twarz okazało się jej spryskiwanie. W przypadku nanoszenia jej na płatek kosmetyczny woda bardzo szybko się w niego wchłaniała, przez co dużo kosmetyku się marnowało. Jedno opakowanie wody wystarcza mi na około 2,5 miesiąca codziennego stosowania. 

Woda różana świetnie tonizuje i odświeża skórę twarzy delikatnie ją przy tym nawilżając. Przyspiesza regenerację naskórka, więc wszystkie niespodzianki, które zdarzają mi się przed okresem goją się szybciej. Ta właściwość sprawiła, że na pewno nie będzie to moje ostatnie opakowanie tego hydrolatu. Skóra po jej użyciu jest dobrze przygotowana na przyjęcie innych kosmetyków pielęgnacyjnych. 

Myślę, że woda różana sprawdziłaby się również przy rozrabianiu wszelkiego rodzaju glinek. Sama niestety nie miałam okazji wypróbować, bo od jakiegoś czasu sięgam tylko po gotowe maseczki. 

Beaute Marrakech, Woda różana

Swoją wodę różaną kupiłam w sklepie ze zdrową żywnością za 18,85 zł. Dostępne są tam również kosmetyki i czasami można upolować prawdziwe perełki. W internecie można kupić jś na przykład tutaj i jest tańsza niż stacjonarnie. 

Jestem ciekawa czy używałyście już wody różanej i jak się u Was sprawdziła :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger