Co mnie zachwyciło, czyli kosmetyczne hity ubiegłego roku | Kolorówka

Dzisiaj zapraszam Was na drugą część kosmetycznych hitów. Tym razem skupię się  tylko na kosmetykach do makijażu. Pierwszą część o moich ulubieńcach do pielęgnacji znajdziecie tutaj.



Artdeco, Baza pod cienie
Kupiłam ją po nieudanej przygodzie z bazą Kobo, która szybko mi wyschła. Baza Artdeco mimo, że mam ją już prawe rok, nie straciła swojej idealnie kremowej konsystencji. Wydłuża trwałość cieni i bardzo podbija ich kolor. Ma trochę mokre wykończenie, więc aby ułatwić sobie rozcieranie cieni dobrze jest ją najpierw przypudrować.

Artdeco, Tusz do rzęs Angel Eyes
Mój pierwszy tusz z 'wyższej' półki i najlepszy jaki miałam. Pisałam o nim tutaj, ale nie doczekał się osobnej recenzji, co muszę koniecznie nadrobić. Tusz bardzo ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy.


Astor, Szminka Lip Lacquer 225 Ready to Style
Ma kolor idealnej czerwieni i jest bardzo dobrze napigmentowana. By się nią pomalować potrzeba odrobiny czasu i precyzji, ale warto, bo efekt jest zniewalający. Dodatkowo długo utrzymuje się na ustach oraz ich nie wysusza. Tutaj znajdziecie jej recenzję oraz zobaczycie jak prezentuje się na ustach.

Golden Rose, Velvet matte nr 12
Jest trochę ciemniejsza od mojego naturalnego koloru ust, więc bardzo często sięgam po nią na co dzień. Bardzo dobrze się w niej czuję. Pomadka jest bardzo dobrze napigmentowana i długo trzyma się na ustach.


W7, Honolulu Bronzer do twarzy
Świetna jakość w niskiej cenie (ok. 13 zł.). Bronzer ma dobrą pigmentację i bardzo łatwo się go rozciera. Nie zawiera żadnych błyszczących drobinek, co jest dla mnie bardzo ważne. Na twarzy trzyma się przez cały dzień. Nie zapycha.

Maybelline, Dream Touch Blush nr 06 Berry
Uwielbiam go. Ma kremową konsystencję, przez co jego aplikacja jest na prawdę bardzo prosta. Wyjątkowo łatwo rozciera się go palcami a efekt jaki daje można stopniować. Róż idealnie stapia się ze skórą i trzyma się na niej cały dzień. Nie zapycha.


Znacie te kosmetyki? Jak się u Was sprawdziły?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger