Golden Rose, Velvet Matte Lipstick nr 12

Matowe pomadki Golden Rose znają chyba wszyscy. Marka oferuje nam ogromny wybór kolorów, bo aż 33, więc każda z nas może znaleźć coś dla siebie. Cenowo również wypadają bardzo dobrze, bo za jedną pomadkę zapłacimy około 12 zł. Ja swojej pomadki szukałam dość długo, bo kosmetyki Golden Rose w moim mieście niestety są słabo dostępne. Ostatecznie zdecydowałam się na nr 12 i muszę przyznać, że podbiła ona moje serce.

Golden Rose, Velvet Matte Lipstick nr 12

Od producenta 

Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą paletę odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude.

Golden Rose, Velvet Matte Lipstick nr 12

Moja opinia

Opakowanie pomadki jest bardzo solidnie wykonane, nie otwiera się niespodziewanie w kosmetyczce ani w torebce. Szata graficzna jest przyjemna dla oka.

Pomadka ma bardzo delikatny, przyjemny zapach. Jej konsystencja jest miękka, z łatwością sunie po ustach, przez co bardzo łatwo jest się nią pomalować. Pomadka zmieniła przez to swój kształt, ale mogę jej to wybaczyć.

Golden Rose, Velvet Matte Lipstick nr 12


Nie przepadam za nudziakami i szukałam koloru, który będzie zbliżony do koloru moich ust, bym mogła nosić go na co dzień. Myślę, że trafiłam idealnie. Velvet Matte Lipstick nr 12 wygląda jak mój naturalny kolor ust w ciemniejszej i bardziej nasyconej wersji. Przeglądając kiedyś internet trafiłam na kilka różnych zdjęć tej pomadki na ustach i większość z nich nie pokrywała się z tym co sama uzyskałam. Nie mam pojęcia dlaczego tak się stało, nawet zastanawiałam się, czy jest to ta sama pomadka, ale opakowanie i numerek się zgadzało.

Golden Rose, Velvet Matte Lipstick nr 12

Pomadka jest bardzo dobrze napigmentowana i świetnie trzyma się ust. Nie straszne jest jej jedzenie i co najważniejsze schodzi równomiernie. Żeby całkowicie pozbyć się jej koloru z ust trzeba się trochę bardziej przy tym napracować. Nie zauważyłam aby ta pomadka wpłynęła negatywnie na kondycję moich ust.

Golden Rose, Velvet Matte Lipstick nr 12


Lubicie te pomadki? Jakie kolory należą do Waszych ulubionych?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger