Sylveco, Odżywcza pomadka z peelingiem

Pozostając w temacie kosmetycznych hitów zapraszam Was na recenzję odżywczej pomadki z peelingiem Sylveco, o której co nieco mogłyście już przeczytać tutaj. Pomadka ma bardzo dobry, naturalny skład i okazała się moim małym ulubieńcem.

Sylveco, Odżywcza pomadka z peelingiem

Od producenta

Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka dwuletniego o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.

Skład

Glycine Soja Oil, Cera Alba, Sucrose, Lanolin, Oenothera Biennis Oil, Copernicia Carifera (Carnauba) Wax, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii Seed Butter, Betulin, Prunus Amygdalus Amara Oil.


Sylveco, Odżywcza pomadka z peelingiem



Moja opinia

Pomadkę dostajemy w kartoniku z szatą graficzną charakterystyczną dla kosmetyków marki Sylveco. Sama pomadka znajduje się w tradycyjnym, wykręcanym opakowaniu wykonanym z plastiku.  Jej pojemność to 4.6 g. Zatyczka mojej pomadki od samego początku była lekko pęknięta, podobnie było z pomadką mojego Narzeczonego. 

Pomadka ma lekki, słodki zapach. Przypomina mi on trochę zapach marcepanu. Jej konsystencja jest miękka i z łatwością sunie po ustach, ale nie łamie się ani nie zmienia swojego kształtu. Kryształki cukru na początku wydawały mi się ciut za duże, ale po pewnym czasie się do nich przekonałam i teraz są idealne. Moje usta na pewno są mi za to wdzięczne. 

Pomadki używam kilka razy dziennie od października i mam jeszcze prawie pół opakowania. Nałożona przed snem wyczuwalna jest  na ustach aż do rana. Drobinki cukru rozpuszczają się powoli pod wpływem ciepła. Po jej użyciu usta są nawilżone i wygładzone, a efekt jest długotrwały. Odkąd jej używam pożegnałam się ze suchymi skorkami. To mnie bardzo cieszy, bo zawsze męczyłam się z nimi w zimie. Zauważyłam też, że nie pojawia mi się opryszczka. 

Sylveco, Odżywcza pomadka z peelingiem


Ciekawa jestem jak u Was sprawdziła się ta pomadka oraz czy miałyście inne pomadki tej firmy :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger