Kremowanie włosów | Jak sprawdził się u mnie krem do ciała z masłem shea i kakao Isana?

Po krem do ciała Isany z masłem shea i kakao bardzo często sięgam podczas pielęgnacji ciała. Mam do niego zaufanie i wiem, że zawsze się u mnie sprawdzi. Poza tym jego wydajność oraz cena również działają na jego korzyść. Jeśli chodzi o pielęgnację włosów, na początku trochę się na nim zawiodłam, ale jakiś czas temu zrobiłam do niego drugie podejście. Jeśli jesteście ciekawe, czy tym razem podołał zadaniu zapraszam Was na dalszą część postu.

Kremowanie włosów

Skład


Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.


Kremowanie włosów

Krem ma bardzo fajną, kremową i lekką konsystencję, więc z łatwością możemy go rozprowadzić na włosach. Sprawia, że włosy są posklejane, więc raczej nie możemy wyjść z nim do ludzi ;) Jego słodki zapach trzyma się na włosach aż do zmycia go szamponem. Bardzo łatwo też się go zmywa - w jego przypadku raczej nie ma mowy o niedomyciu włosów.

Krem Isany nałożyłam na suche włosy na około 2 godziny. Przez to, że kiedyś się na nim zawiodłam, tym razem nie miałam wobec niego zbyt wielkich oczekiwań, ale cieszę się, że dałam mu kolejna szansę. Krem mnie zaskoczył i to bardzo. Włosy po jego użyciu były nawilżone i mocno wygładzone. Kremowanie sprawiło, że były niesamowicie przyjemne w dotyku. Tak gładkie, że nie mogłam przestać ich dotykać. Serio! A to nie zdarza mi się zbyt często.

Krem do ciała Isana okazał się świetną alternatywą dla olejowania. To, co olej robi na moich włosach w ciągu około 6 godzin on robi w 2. Oczywiście nie zrezygnuję z olejowania, ale będę też moim włosom serwować kremowanie, szczególnie wtedy, gdy mam mniej czasu na ich pielęgnację.

Kremowanie włosów

Próbowałyście kremowania włosów? Jak się u Was sprawdziło? 
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger