Niekosmetyczni ulubieńcy stycznia

Nie samymi kosmetykami kobieta żyje, więc dzisiaj zapraszam Was na moich niekosmetycznych ulubieńców minionego miesiąca.



Książki Magdaleny Witkiewicz
W styczniu bardzo często sięgałam po książki tej autorki. Książka 'Po prostu bądź' bardzo mnie wzruszyła i zmieniła mój sposób patrzenia na świat. Na pewno pozostanie na długo w mojej pamięci.
Przeczytałam również książki z cyklu 'Milaczek', czyli 'Milaczek', 'Panny roztropne' oraz 'Szczęście pachnące wanilią'. Opowiadają one o Milence, która ma kilka kilogramów za dużo i szuka miłości. Główna bohaterka serii bardzo przypomina mi Brigdet Jones. Książki są bardzo zabawne i lekko napisane. Szczerze mówiąc w każdej z tych 3 książek są momenty podczas których płakałam ze śmiechu. Idealne na poprawę humoru.


Blog Moje Wypieki
Blog Doroty Świątkowskiej (klik) odkryłam niedawno. Jest idealny dla wszystkich tych, którzy lubią piec ciasta, dla tych bardziej zaawansowanych i dla tych, tak jak ja początkujących. Znajdziecie tam mnóstwo przepisów na słodkości. Przepisy napisane są tak, że każdy zrozumie co i jak a od samego patrzenia na zdjęcia aż chce się jeść.


Imagine Dragons 'Dreams'
Cały album 'Smoke + Mirrors' bardzo mi się podoba, ale 'Dreams' najbardziej mnie zauroczyło.
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger