Rimmel, Moisture Renew Lipstick 180 Vintage Pink | Ulubieniec ostatnich tygodni

Podczas listopadowej promocji na kolorówkę w Rossmannie kupiłam pomadkę do ust Rimmel z serii Moisture Renew Lipstick w kolorze 180 Vintage Pink, pokazywałam Wam ją już w listopadowych nowościach. Jej kolor wydawał mi się idealny na jesień i zimę. Mimo, że na początku niezbyt chętnie po nią sięgałam, od kilku tygodni nie potrafię się bez niej obejść.

Rimmel, Moisture Renew Lipstick 180 Vintage Pink

Pomadka Rimmel Moisture Renew Lipstick znajduje się w tradycyjnym, wykręcanym opakowaniu zamykanym na 'klik'. Przez większość czasu przechowuję ją w torebce (dosłownie sobie po niej lata) i opakowanie nadal jest całe i zdrowe, nigdy też się nie otworzyło.

Rimmel, Moisture Renew Lipstick 180 Vintage Pink

Sztyft jest kremowy i miękki. Bez problemu sunie po ustach i można pomalować się nią szybko, bez obawy, że zrobi się nią sobie krzywdę. Mimo, że pomadka jest miękka to nie odkształca się tak jak Velvet Matte z Golden Rose. Zapach jest delikatny, lekko pudrowy.

Rimmel, Moisture Renew Lipstick 180 Vintage Pink

Vintage Pink to odcień ciemnego pudrowego różu z domieszką jagody. Jestem fanką zgaszonych kolorów, więc gdy ją zobaczyłam po prostu nie mogłam jej nie kupić. Na ustach wygląda przepięknie. Moim zdaniem nadaje się zarówno do delikatnego makijażu jak i do tego mocniejszego, wtedy nadaje całości tajemniczości. Pomadka ma lekko błyszczące wykończenie.

Moisture Renew Lipstick nie wysusza ust oraz nie podkreśla suchych skórek. Właściwie mam wrażenie, że usta nią pomalowane wyglądają tak jakby były w dużo lepszym stanie niż są naprawdę. Pomadka dobrze znosi jedzenie i co najważniejsze ściera się równomiernie.

Rimmel, Moisture Renew Lipstick 180 Vintage Pink

Znacie pomadki Rimmel z tej serii? Jak podoba Wam się Vintage Pink?



Może Cię zainteresować:


Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger