Biolaven, Żel myjący do twarzy

Bardzo lubię kosmetyki Sylveco i podczas dnia darmowej dostawy do mojego koszyka wpadł ich żel do mycia twarzy z linii Biolaven. Skusiła mnie przede wszystkim przepiękna szata graficzna produktu, to połączenie kolorystyczne jest naprawdę udane oraz naturalny skład. 


Biolaven, Żel myjący do twarzy


Od producenta 


Nawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Łagodne detergenty i fizjologiczne pH gwarantują zachowanie naturalnej bariery lipidowej, a dodatek oleju z pestek winogron zapobiega wysuszeniu. Olejek eteryczny z lawendy, symbol Prowansji, znany jest ze swoich antyseptycznych i odświeżających właściwości.
Systematyczne stosowanie pozwala cieszyć się czystą i promienną skórą.

Skład


Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum.


Biolaven, Żel myjący do twarzy

Moja opinia


Żel myjący do twarzy Biolaven znajduje się w przyjemnym opakowaniu z pompką. Pompka się nie zacina oraz dozuje odpowiednią ilość produktu. Opakowanie żelu ma pojemność 150 ml.

Żel jest przeźroczysty i ma lekką, wręcz wodnistą konsystencję, która negatywnie działa na jego wydajność. Jego zapach jest świeży, winogronowy. Przyznam, że po pierwszym 'wąchnięciu' poczułam się trochę zawiedziona, ponieważ spodziewałam się zapachu lawendy, który uwielbiam.

Żel do twarzy Biolaven nie pieni się, jest delikatny dla naszej skóry, ale przy tym bardzo dobrze ją oczyszcza. Radzi sobie również z pozostałościami po makijażu. Skóra po jego użyciu nie jest ściągnięta ani przesuszona. Nie zauważyłam również żadnych podrażnień spowodowanych używaniem tego produktu.

Żel jest bardzo dobry i na pewno warty uwagi, ale niestety nie skradł mojego serca tak jak tymiankowy Sylveco (klik). Kosztuje około 16 zł i dostępny jest np. tutaj.

Biolaven, Żel myjący do twarzy

Stosowałyście już ten żel do mycia twarzy lub jakiś inny produkt z tej linii Sylveco?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger