Dwa kosmetyki do włosów, które zawsze mam w zapasie

Każda z nas ma takie kosmetyki, które sprawdziły się u niej w 100% i obawia się dnia, w którym mogłyby zostać wycofane. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moje dwa niezastąpione kosmetyki do włosów. Nawet jeśli mam kilka innych produktów tego typu, to te dwa również muszą znajdować się w mojej kosmetyczce.

Włosowe must have
 CHI, Jedwab do włosów


CHI, Jedwab do włosów

Używam go od lat i sprawdza się on u mnie najlepiej. Naprawdę zabezpiecza końcówki przed rozdwajaniem się i dzięki temu ogranicza moje wizyty u fryzjera ;) Kilka razy próbowałam znaleźć godnego następcę tego produktu, ale jeszcze mi się to nie udało. Nie mam pojęcia co zrobię jeśli kiedyś zostanie on wycofany ze sprzedaży.

 Garnier Ultra Doux, Odżywka do włosów awokado i masło karite


Garnier Ultra Doux, Odżywka do włosów awokado i masło karite

Jest to moja ulubiona odżywka drogeryjna. Kosztuje tylko kilka złotych a efekty jakie daje na moich włosach są zniewalające, Włosy są bardzo błyszczące, miłe w dotyku i nawilżone. Nie obciąża włosów. Zawsze sięgam po nią, gdy nie mam zbyt wiele czasu na pielęgnację, bo wiem, że mnie nie zawiedzie i moje włosy będą idealne.

Ciekawa jestem jakie kosmetyki są Waszym włosowym must have :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger