Trzy produkty, które się u mnie nie sprawdziły | Bania Agafii, Natura Accessories, Golden Rose

Uwielbiam zakupy kosmetyczne, ale nie każdy produkt który ląduje w moim koszyku jest strzałem w dziesiątkę. Czasami zdarzają mi się buble i dzisiaj pokarzę Wam produkty, które w ostatnim czasie się u mnie nie sprawdziły.


Bania Agafii, Tonizująca maska do twarzy

Bania Agafii, Tonizująca maska do twarzy

Bardzo polubiłam się z błękitną maską do twarzy tej firmy (klik), więc bardzo chciałam poznać również jej inne wersje. Mój wybór padł na fioletową tonizującą i niestety nie był to najlepszy pomysł. Maska nie zasycha i bardzo łatwo się zmywa i to tyle jeśli chodzi o plusy. Po zmyciu jej z twarzy skóra wygląda tak jakbym nic z nią nie robiła a 10 minut trzymania maseczki poszło na marne. Maseczka nie zrobiła mojej skórze nic dobrego, ale też jej nie zaszkodziła.

Natura Accessories, Szklany pilnik do paznokci

Natura Accessories, Szklany pilnik do paznokci

Ten pilniczek okazał się całkowitym niewypałem. Jego powierzchnia ścierająca wcale nie jest ścierająca. Piłowanie paznokci tym pilniczkiem nie jest prostą sprawą. Potrzebujemy dużo czasu i musimy nieźle się namachać.

Golden Rose, Matowa pomadka do ust w kredce 03


Golden Rose, Matowa pomadka do ust w kredce 03

Ta pomadka zbiera mnóstwo pozytywnych recenzji na blogach, ja niestety się z nią nie polubiłam. Może to wina koloru, bo ten, który wybrałam jest bardzo ciemny, ale jakoś nie mam ochoty sprawdzać inne numerki. Na moich ustach pomadka ściera się szybko i bardzo nierówno. Dodatkowo podkreśla suche skórki, co nie wygląda zbyt atrakcyjnie.

Znacie te produkty? Może u Was sprawdziły się lepiej?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger