Kąpiel Agafii, Dziegciowa maska do twarzy - oczyszczająca

Maseczki z linii Kąpiel Agafii na dobre zagościły w pielęgnacji mojej twarzy. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją maski dziegciowej oczyszczającej, która skradła moje serce.

Kąpiel Agafii, Dziegciowa maska do twarzy - oczyszczająca

Dziegciowa maska do twarzy tak jak inne maseczki z tej serii znajduje się w odkręcanej saszetce o pojemności 100 ml. Opakowanie jest bardzo praktyczne i pozwala nam na bezproblemowe zużycie do końca całego kosmetyku. Maseczka ma delikatny zapach, który nie drażni mojego nosa. Jej konsystencja jest gęsta, masełkowata i bardzo łatwo rozsmarowuje się ją na twarzy.


Kąpiel Agafii, Dziegciowa maska do twarzy - oczyszczająca

Po nałożeniu na twarz maski dziegciowej przez kilka pierwszych sekund czuć na skórze lekkie chłodzenie. Nie jest ono uciążliwe i bardzo szybko ustaje. Po kilku minutach maska zaczyna zasychać i na skórze wyczuwalne jest delikatne ściągnięcie. Maskę zmywam z twarzy po 10 minutach i nigdy nie miałam większych problemów z pozbyciem się jej ze skóry. Po zmyciu jej z twarzy skóra jest lekko ściągnięta i konieczne jest użycie kremu nawilżającego lub oleju.

Maska dziegciowa głęboko oczyszcza skórę. Po jej użyciu widać, że skóra i wszystkie pory są dokładnie oczyszczone i delikatnie zwężone. Skóra wygląda zdrowo a jej koloryt jest wyrównany i wszystkie zaczerwienienia bledsze. Lubię sięgać po tą maseczkę wtedy, gdy moja skóra ma gorsze dni, bo wiem, że mnie nie zawiedzie i poprawi jej wygląd.

W przypadku tej maseczki nie zauważyłam żadnych podrażnień ani reakcji alergicznych.

Kąpiel Agafii, Dziegciowa maska do twarzy - oczyszczająca

Lubicie maseczki w saszetkach Agafii?  Jaka jest Wasza ulubiona?

Podobne posty:
1. Kąpiel Agafii, Maska do twarzy błękitna oczyszczająca na wodzie chabrowej 
2. Nacomi, Mydło czarne
3. Trzy produkty, które się u mnie nie sprawdziły | Bania Agafii, Natura Accessories, Golden Rose
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger