Projekt denko | Marzec 2016

Kwiecień zaczął się pełną parą. Przygotowania do Naszego ślubu zaczęły pochłaniać większość mojego wolnego czasu i dlatego tutaj oraz na Waszych blogach jest mnie mniej. Obiecuję, że wszystko nadrobię ;) A dzisiaj zapraszam Was na marcowe denko. Zużytych produktów jest niewiele, bo tylko pięć, ale przez to, że nie bardzo mam gdzie przechowywać puste opakowania nie chcę łączyć go z kwietniowym.

Marcowe denko

Marcowe denko


Wellness & Beauty. Balsamu do rąk z ekstraktem z kwiatów wiśni i kwiatów róży 

Bardzo fajny i delikatny krem do rąk. Zimą będzie dobry dla tych mniej wymagających oraz na dzień (błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze) a latem dla wszystkich. Ja zawsze noszę tubkę tego kremu w torebce. Tutaj możecie dowiedzieć się o nim trochę więcej.

Paloma Foot Spa, Cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym

Ten peeling jest baaardzo wydajny, jedno opakowanie wystarczyło mi na około 8 miesięcy używania. Kosmetyk dobrze złuszcza martwy naskórek i pozostawia na skórze lekki, tłusty film. Nie wiem czy jeszcze do niego wrócę. Tutaj znajdziecie jego recenzję.

Sally Hansen, Odżywka Maximum Growth

Jestem fanką odżywek do paznokci tej firmy. One naprawdę działają i poprawiają stan naszych paznokci. Poza tym są bardzo wydajne. Teraz skusiłam się na wersję fioletową i ją również zaczynam lubić.


Rimmel, Podkład Match Perfection

Kąpiel Agafii, Maska do twarzy błękitna oczyszczająca na wodzie chabrowej

Jedna z lepszych maseczek do twarzy jakie miałam okazję używać. Świetnie oczyszcza skórę i sprawia, że wygląda ona zdrowiej. Nie podrażnia skóry. Na pewno kupię kolejne opakowanie tej maseczki. Tutaj przeczytacie o niej więcej.

Rimmel, Podkład Match Perfection

Dobry podkład o średnim kryciu. Bardzo ładnie wygląda na twarzy. Pompka, w którą został wyposażony działa bez zarzutu do samego końca. Podkład na pewno warty jest zakupu, jednak ja już do niego nie wrócę. Zabrakło mi w nim 'tego czegoś'.

Znacie coś z moich zdenkowanych produktów?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger