Receptury Babuszki Agafii, Drożdżowa maska do włosów

O masce drożdżowej Receptury Babuszki Agafii wspominałam już w poście o ulubieńcach roku. Nie doczekała się ona jednak osobnej recenzji, a powinna, bo zdecydowanie jest warta uwagi.

Receptury Babuszki Agafii, Drożdżowa maska do włosów

Od producenta


Maska do włosów drożdżowa to wspaniały sposób na przyspieszenie wzrostu włosów. Drożdże piwne to naturalne źródło białka, witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosa, wzmacniają je i przyspieszając wzrost. 

Składniki aktywne:
Drożdże piwne - poprawiają strukturę włosa, wzmacniają, przyspieszają wzrost.
Sok brzozowy - wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu.
Oman wielki - działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie.
Mącznica lekarska - znakomity naturalny antyseptyk. 
Ostropest plamisty - łagodzi stany zapalne i hamuje zmiany skórne.
Olej z kiełków pszenicy - regeneruje wnętrze włosów, odtwarza naturalną osłonkę i wygładza ich powierzchnię. Chroni przed nadmierną utrata wody oraz promieniowaniem UV.
Olej z nasion białej porzeczki - wykazuje działanie przeciwzapalne, intensywnie odżywia włosy.

Skład 


Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica  Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid.


Receptury Babuszki Agafii, Drożdżowa maska do włosów


Moja opinia


Maska znajduje się w odkręcanym opakowaniu o pojemności 300 ml. W środku dodatkowo zabezpieczona jest plastikową nakładką. Szata graficzna opakowania jest bardzo przyjemna dla oka i taka babcina :)

Konsystencja maski jest lekka, wręcz lejąca, przez co jej wydajność nie wypada najlepiej. Dla mnie mogłaby być trochę gęstsza, nałożona w nadmiarze może spływać z włosów. Dla kogoś kto planuje nakładać tą maskę na skórę głowy taka lekka konsystencja będzie dużym ułatwieniem. Ja boję się obciążenia i używam jej tylko na długość włosów. Dlatego też nie wiem czy faktycznie wpływa na porost włosów.

Zapach maski jest cudowny. Pachnie jak budyń waniliowy i nawet gdyby nie robiła nic z moimi włosami, używałabym jej własnie dla tego zapachu. Dodatkowo utrzymuje się on na włosach, czasami czuję go nawet następnego dnia po myciu.

Maskę stosuję raz w tygodniu, na zmianę z Kallosem Hair Pro-Tox. Nakładam ja na około 20 minut pod czepek i po tym czasie spłukuję. Już przy spłukiwaniu czuć, że włosy są gładsze. Po wysuszeniu moje włosy są wygładzone, sypkie i błyszczące. Mam nawet wrażenie, że jest ich więcej. Maska bardzo dobrze wpływa na ich objętość oraz ułatwia rozczesywanie. Raczej nie sprawdzi się u osób, którym zależy na dociążeniu.

Maskę drożdżową Receptury Babuszki Agafii możecie kupić w sklepach z naturalnymi kosmetykami oraz w Internecie. Ja zapłaciłam za nią 12 zł.

Jestem ciekawa jak się u Was sprawdziła i czy próbowałyście jajecznej wersji tej maski :)


Podobne posty:
1L'botica Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych
2. Seboradin, Regenerujący balsam do włosów z żeń-szeniem
3. Dwa kosmetyki do włosów, które zawsze mam w zapasie
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger