Sylveco, Brzozowa pomadka ochronna z betuliną

Zeszłej zimy zakochałam się w pomadce z peelingiem firmy Sylveco i na wiosnę postanowiłam wypróbować jej brzozową siostrę. Nie wyobrażam sobie życia bez tego typu kosmetyków i mam wobec nich spore wymagania. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdziła się brzozowa pomadka ochronna z betuliną firmy Sylveco zapraszam na dalszą część postu.

Sylveco, Brzozowa pomadka ochronna z betuliną


Od producenta


Brzozowa pomadka ochronna z betuliną jest hypoalergiczna i zawiera tylko naturalne składniki. Masło Shea (karite) i masło kakaowe wygładzają i uelastyczniają usta, natomiast olej sojowy, jojoba i wiesiołkowy nawilżają je oraz zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu.  Pomadka stanowi doskonałą barierę ochronną przed mrozem, wiatrem i promieniami słonecznymi. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco i regenerująco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.

Skład


Masło karite (Shea),  Wosk pszczeli,  Olej sojowy,  Olej jojoba,  Olej z wiesiołka,  Masło kakaowe,  Betulina,  Wosk carnauba.



Sylveco, Brzozowa pomadka ochronna z betuliną


Moja opinia


Brzozową pomadkę ochronną z betuliną firmy Sylveco dostajemy zapakowaną w papierowy kartonik. Sam sztyft znajduje się w plastikowym opakowaniu z zatyczką. Zatyczka mojej pomadki znów była pęknięta i zastanawiam się czy tylko mi trafiają się takie felerne opakowania? Szata graficzna opakowania jest bardzo prosta i charakterystyczna dla produktów tej firmy. 

Zapach pomadki jest delikatny i prawie niewyczuwalny. Jej konsystencja jest zwarta, ale mięknie pod wpływem ciepła naszych ust. Bardzo łatwo sunie po ustach i nie pozostawiając na nich żadnego koloru. Nałożona na usta sprawia, że wyglądają one zdrowo i delikatnie się błyszczą. Dodatkowo pomadka nie ma żadnego smaku, co dla mnie jest ogromnym plusem. 

Pomadka świetnie radzi sobie z nawilżeniem ust. Jest ono wyczuwalne nawet wtedy gdy kosmetyk już się 'zje'. Nałożona wieczorem sprawia, że rano moje usta są w idealnym stanie - gładkie, miękkie i dobrze nawilżone. Pomadka bardzo dobrze łagodzi podrażnienia oraz uczucie spierzchniętych ust.

Pomadkę Sylveco możecie kupić w sklepach z kosmetykami naturalnymi za około 10 złotych.

Znacie tą pomadkę? Jak się u Was sprawdziła? :)


Podobne posty:
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger