Projekt denko | Kwiecień

Zaczął się nowy miesiąc, więc zgodnie z tradycją zapraszam Was na projekt denko. Zabrałam się również za małe czyszczenie kosmetyczki z kolorówką i zdecydowałam się na wyrzucenie dwóch kosmetyków, które zalegały w niej od dawna.


Bielenda, Masło do ciała wanilia + pistacja

Bardzo polubiłam się z tym masełkiem. Smakowicie pachniało i bardzo dobrze nawilżało moją skórę nie zostawiając przy tym tłustej warstwy. Na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę. Bardzo chętnie wypróbuję też inne wersje tego masła. Tutaj znajdziecie jego recenzję.


Adidas, Control Ultra Protection

Antyperspirantów Adidasa używam od lat i różowa wersja jest moją ulubioną. Na pewno kupię kolejne opakowanie. Ba, już kupiłam i pokazałam Wam go w ostatnich nowościach (klik).

Balsam do paznokci 2x5 

To już moje drugie zużyte opakowanie tego balsamu do paznokci i  nadal uważam, że jest bardzo dobry. Używany regularnie poprawił stan moich paznokci i za to go lubię. W tym miesiącu zamierzam wypróbować inny produkt (osoby, które śledzą mój profil na Instagramie wiedzą o co chodzi), ale na pewno wrócę jeszcze do tego balsamu. Tutaj znajdziecie jego recenzję.

Artdeco, Tusz do rzęs Angel Eyes

Bardzo podobał mi się efekt jaki dawał na moich rzęsach. Tusz nie doczekał się swojej recenzji, ale wspominałam o nim tutaj i tutaj. Ostatnio bardzo polubiłam się z sylikonową szczoteczką, ale po Artceco na pewno jeszcze sięgnę.

Manhattan, Puder prasowany

Dobry puder w niskiej cenie. Mój był transparenty, wiec nie zmieniał koloru na twarzy. Matował na długo i tylko podczas letnich upałów wymagał poprawek. Na pewno jeszcze wrócę do tego pudru.


Paese, Róż do policzków i cienie do powiek Satinette

Oba produkty dostałam kiedyś w jakimś Paese Boxie, ale nie do końca mi podpasowały. Cienie mają dobrze dobrane kolory, ale odkąd mam paletki Sleek'a o tych z Paese zupełnie zapomniałam. Natomiast róż jest trochę zbyt różowy ;) i tylko przekładam go z miejsca na miejsce. Oba produkty wylądowały już w koszu.

Jestem ciekawa czy znacie jakieś produkty z mojego denka i jak się u Was sprawdziły :)


Podobne posty:
1. Projekt denko | Marzec
2. Projekt denko | Luty
3. Projekt denko | Grudzień i Styczeń

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger