Golden Rose, Ice Chic 37

Przerwa od bloga bardzo dobrze mi zrobiła i dzisiaj wracam do Was z recenzją lakieru do paznokci Golden Rose z serii Ice Chic w kolorze 37. Pokazywałam Wam go kilka dni temu na Instagramie (klik).

Golden Rose, Ice Chic 37

Od producenta 


Seria lakierów z wysokim połyskiem i długotrwałą formułą.

Golden Rose, Ice Chic 37

Moja opinia


Lakier Golden Rose znajduje się w tradycyjnym opakowaniu z pędzelkiem. Seria Ice Chic ma bardzo ładne, kwadratowe opakowania. Pędzelek znajdujący się w środku jest szeroki i sprawia, że paznokcie malują się same :) Dla mnie takie szerokie pędzelki są najwygodniejsze.

Golden Rose, Ice Chic 37

Konsystencja lakieru jest idealna - nie jest gęsta, ale też nie spływa z paznokci. Lakier bardzo szybko wysycha. Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa lakieru. Ja z przyzwyczajenia pomalowałam paznokcie dwa razy.

Golden Rose, Ice Chic 37

Kolor nr 37 to piękna, strażacka czerwień, która zauroczyła mnie już w opakowaniu. Na paznokciach prezentuje się jeszcze lepiej.

Niestety trwałość nie jest mocną stroną tego lakieru. Kiedy na opakowaniu przeczytałam o długotrwałej formule pomyślałam, że na moich paznokciach będzie trzymał się naprawdę długo, zwłaszcza, że nigdy nie miałam z tym większych problemów.  Lakier w nienagannym stanie na moich paznokciach wytrzymał dokładnie 1 dzień. To niezbyt długo, prawda? Mój manicure zepsuł się podczas obierania jajka. Dziurę na kciuku zamalowałam, więc całość nie wyglądała tak źle. Na drugi dzień po malowaniu lakier zaczął ścierać z końcówek paznokci, szczególnie z tych przy prawej ręce (oczywiście wszystkie prace domowe wykonuję w rękawiczkach).

Kolor lakieru jest piękny, więc go nie wyrzucę, ale następnym razem będę pamiętać o tym, by nałożyć top coat, bo bez niego się nie obejdzie.

Golden Rose, Ice Chic 37

Lubicie lakiery do paznokci z Golden Rose? Jak u Was sprawdziła się seria Ice Chic?


Podobne posty:
1. Golden Rose, Rich Colour nr 101
2. Idealna czerwień na paznokciach, czyli Catrice Ultimate, 17 Caught On The Red Carper
3. Balsam do paznokci 2x5
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger