5 zabiegów kosmetycznych, których nie lubię wykonywać

Bardzo przepraszam Was za moją nieobecność na blogu oraz na Instagramie. Spowodowana ona była moją przeprowadzką, rozpoczęciem nowej pracy oraz przygotowaniami do ślubu, do którego zostało już tylko kilka dni. W naszym domu pojawił się również nowy domownik. Jest nim szynszyla o imieniu Gucio, który właśnie odsypia nocny remont swojego domku - próbował poszerzyć drzwi i gryzł je przez pół nocy ;)

Dzisiaj zapraszam Was na post o zabiegach kosmetycznych, których nie lubię wykonywać a przecież trzeba. Myślę, że każda z nas ma takie czynności, za którymi nie przepada i jestem ciekawa jak to jest u Was. U mnie znalazło się ich aż 5.

5 zabiegów kosmetycznych, których nie lubię wykonywać

Regulacja brwi 

Bardzo trudno jest mi uzyskać idealny i taki sam kształt obu brwi. Zwykle moje brwi odrobinę się od siebie różnią. Czasem zdarzy mi się też wyrwać za dużo włosków. Na szczęście istnieją kosmetyki, którymi łatwo mogę naprawić swoje błędy. Nie wyrywam też codziennie każdego nowego włoska, który się pojawił - robię to co kilka dni, czyli wtedy kiedy muszę ;)

Nadawanie kształtu paznokciom 

Podobnie jak w przypadku regulacji brwi trudno jest mi uzyskać idealny kształt wszystkich paznokci. Najtrudniej jest wtedy gdy zamarzą mi się paznokcie w kształcie migdałów. Oczywiście staram się piłować je oszczędnie, ale i tak czasem zdarzy mi się zrobić jednego krótszego od reszty.


Malowanie paznokci

Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, ale nie przepadam za ich malowaniem. Zawsze gdy wydaje mi się, że są już suche okazuje się, że tak nie jest i na paznokciu coś mi się odbija. Podczas ostatniego manicure musiałam poprawiać paznokcie aż 4 razy. W najbliższym czasie zamierzam zainwestować w zestaw do wykonywania manicure hybrydowego, wiec ten problem będę miała z głowy.

Depilacja 

Depilacja jest kolejną czynnością, za którą nie przepadam i która jest niezbędna. Niestety nie znam żadnego sposobu na umilenie jej sobie, więc wykonuję ją wtedy kiedy muszę.

Balsamowanie ciała

Zimą staram się balsamować cale ciało po każdej kąpieli. Teraz trochę sobie odpuściłam tę czynność i wykonuję ją rzadziej. Moim sposobem na uprzyjemnienie sobie tej czynności jest używanie balsamów do ciała o ładnych, słodkich zapachach oraz olejków do ciała,
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger