Wakacyjne nowości cz. 1 | Semilac

Długo zastanawiałam się nad zakupem zestawu do wykonywania manicure hybrydowego. Do jego zakupu przekonała mnie trwałość wykonanych w ten sposób paznokci oraz fakt, że zaraz po ich pomalowaniu będę mogła wrócić do wcześniej wykonywanych zajęć.

Zdecydowałam się na produkty marki Semilac, które zbierają wiele pozytywnych recenzji na Waszych blogach i nie maja zbyt wysokich cen. Wszystkie produkty kupiłam na Allegro - oferty na tym serwisie wypadły najbardziej atrakcyjnie cenowo. Skorzystałam z już gotowego zestawu ( w którym sama mogłam wybrać kolor lakieru jaki dostanę) i dobrałam sobie do niego 4 dodatkowe kolory lakierów. Całość wyniosła mnie 336 zł.

Semilac Lampa LED 6 W
W skład mojego zestawu weszła oczywiście lampa, która jest niezbędna. Długo zastanawiałam się nad tym czy wybrać UV czy LED, w końcu zdecydowałam się na tą ostatnią. Moja ma moc 6 W. Jest mała, lekka i bardzo poręczna

Semilac Acetone

Kolejne produkty to blok polerski do zmatowienia płytki, jest zupełnie inny od tego, który miałam w domu - jest twardszy i ma fajną drobnoziarnistą powierzchnię. Nail Cleaner potrzebny do odtłuszczenia płytki przed malowaniem oraz zmycia lepkiej warstwy po malowaniu. Do ściągnięcia hybryd przyda mi się Aceton. Oba produkty mają po 125 ml.

Semilac Waciki bezpyłowe

W moim zestawie znalazły się również waciki bezpyłowe (500 szt.). Te które widzicie na zdjęciu to jeden z gratisów, które wybrałam przy zakupie lakierów. Jest ich 50. Waciki bezpyłowe to naprawdę fajna rzecz - nie zostawiają paprochów tak jak zwykłe płatki kosmetyczne.

Semilac Lakiery hubrydowe

Do zestawu mogłam sobie dobrać 4 lakiery - zdecydowałam się na top, bazę witaminową, Hardi (żeby jeszcze bardziej utwardzić paznokcie) oraz lakier 130 Sleeping Beauty. Osobno dokupiłam jeszcze 028 Classic Wine, 127 Violet Cream, 123 Szeherezada oraz 022 Mint, który mam właśnie na paznokciach.

Patyczki do usuwania skórek

Jako gratisy do lakierów wybrałam Striper do usuwania hybryd (jeden już był dodatkiem do zestawu), 4 drewniane patyczki do usuwania skórek, które przydadzą się również jeśli przez przypadek wyjadę lakierem na skórki oraz 50 wacików bezpyłowych, które widziałyście wcześniej.

Koniecznie napiszcie w komentarzach czy robicie manicure hybrydowy oraz jakie są Wasze wrażenia :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger