Jesienne rozdanie [Zamknięte]

Pogoda za oknem robi się coraz brzydsza a brak słońca powoduje, że nasz nastrój się staje się coraz gorszy. Dlatego postanowiłam zorganizować na blogu rozdanie i tym samym poprawić humor sobie i Wam. Mam nadzieję, że produkty, które wybrałam się Wam spodobają i chętnie weźmiecie udział w konkursie.


Do wygrania:
1. Rękawiczka do demakijażu Glov On-The-Go
2. L'Orient, Masło Shea 20g
3. Lakier do paznokci Catrice, Ultimate Nail Lacquer 94 It's A Very Berry Bash
4. Lakier do paznokci Golden Rose, Colour Expert 89

Wszystkie produkty są nowe i nieotwierane.

Aby wziąć udział należy być publicznym obserwatorem mojego bloga (wystarczy mieć konto Google).

Dodatkowo można:
Zaobserwować mój profil na Instagramie (klik) oraz udostępnić baner na swoim blogu (zdjęcie z tego postu), na stronie głównej.

Za spełnienie każdego z tych warunków możecie otrzymać po jednym losie. Łącznie można mieć 3 losy.

Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję jako:
2. Obserwuję na Instagramie jako:
3. Baner (tak/nie): (link)

Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 24.10.2016 r. - 25.11.2016 r. (do godz. 23:59).
2. Organizatorem rozdania oraz fundatorem nagrody jest autorka bloga Inspiracje dnia.
3. Zgłoszenia do rozdania przyjmowane są w komentarzu pod tym postem według wskazanego wyżej wzoru zgłoszenia.
4.  Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu Inspiracje dnia (w nowym poście) do 3 dni od zakończenia rozdania.
5. Zwycięzca ma 5 dni na przesłanie danych do przesyłki na mejl inspiracje.dnia@gmail.com. Po upływie tego czasu zostanie wyłoniony nowy zwycięzca a poprzedni straci prawo do nagrody.
6. Nagrodę może wygrać tylko jedna osoba.
7. W rozdaniu można wziąć udział tylko 1 raz.
8. Koszty wysyłki pokrywam ja i nadaję paczkę jedynie na terenie Polski.
9.  Paczka zostanie przeze mnie odpowiednio zabezpieczona, nie ponoszę jednak odpowiedzialności za zniszczenie jakiegokolwiek produktu podczas transportu.
10. Zastrzegam sobie prawo do przedłużenia terminu zakończenia rozdania, jeśli ilość osób biorących w nim udział nie przekroczy 15.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach
wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Wzięcie udziału w rozdaniu jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

Jest to moje pierwsze rozdanie, więc z góry przepraszam za wszystkie niedociągnięcia organizacyjne.

Zapraszam Was wszystkich serdecznie i życzę powodzenia :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger