Wróciłam! | Isana, Krem do ciała 'Przepiękna skóra'

Wiem, długo mnie nie było a ostatni post na blogu pojawił się w sierpniu. Chciałabym więc  podziękować wszystkim moim obserwatorom, którzy przez ten czas nie uciekli oraz osobom, które nadal tutaj zaglądają i czasem napiszą jakiś komentarz :) Cieszę się, że nie usunęłam tego bloga (bo takie myśli też chodziły mi czasem po głowie).

Wróciła mi motywacja do prowadzenia tego miejsca i już dzisiaj zapraszam Was na recenzję kremu do ciała o pięknym kwiatowym zapachu i bardzo obiecującej nazwie. Chodzi mi oczywiście o krem do ciała z limitowanej edycji marki Isana 'Przepiękna skóra'.

Isana, Krem do ciała 'Przepiękna skóra'

Opis producenta


ISANA krem do ciała Przepiękna skóra idealnie pielęgnuje skórę suchą. Pantenol poprawia zdolność skóry do wiązania wilgoci i w ten sposób zapobiega jej wysychaniu. Specjalna formuła pielęgnacyjna z bogatym w składniki masłem shea i wartościowym ekstraktem z kwiatu malwy intensywnie pielęgnuje i rozpieszcza skórę. Kwiatowe i drzewne nuty zapachowe i odrobina zapachu jaśminu tworzą zmysłową kompozycję zapachową, która daje poczucie komfortu.Krem do ciała łatwo się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.

pH przyjazne dla skóry – potwierdzone dermatologicznie.

Skład


Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylehexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Butyrospermum Parkii Butter, Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract, Panthenol, Cococ Nucifera Oil, Parfum, Carbomer, Sodium Ceteryl Sulfate, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Lactic Acid, Pantolactone, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potasium Sorbate, Sodium Hydroxide, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Moja opinia


Krem do ciała 'Przepiękna skóra' podobnie jak inne kremy do ciała tej firmy znajduje się w plastikowym słoiku i pojemności 500 ml. Opakowanie dodatkowo zabezpieczone jest sreberkiem, więc mamy pewność, że nikt przed nami nie maczał w nim palców ;)

Zapach kremu jest bardzo ładny, kwiatowy i taki wiosenny. Jego konsystencja jest lekka. Krem łatwo się rozsmarowuje i wchłania się w ekstremalnym tempie nie pozostawiając tłustej warstwy.

Krem 'Przepiękna skóra' na pewno sprawdzi się u osób, które nie maja problemów z suchą skórą. Niestety dla mnie poziom nawilżenia jaki daje ten balsam jest za mały i godzinę po posmarowaniu nim ciała najchętniej zrobiłabym to jeszcze raz. Krem Isana z limitowanej edycji lepiej sprawdziłby się u mnie wiosną i latem, czyli wtedy gdy moja skóra nie jest aż tak wymagająca.

Krem do ciała 'Przepiekna skóra' marki Isana kupicie w Rossmannie za 10.99 zł. Aktualnie jest on w promocji i kosztuje 8.49 zł.

Ciekawa jestem czy ten krem sprostał wymaganiom Waszej skóry ;) Jakie kremy/balsamy polecacie na zimę?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger