Artdeco, Fixing Powder

Jestem fanką sypkich pudrów i nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez kosmetyku tego typu. Dzisiaj mam dla Ciebie recenzję pudru utrwalającego makijaż (Fixing Powder) marki Artdeco. Jest on już ze mną od dłuższego czasu i pojawił się w poście o moim jesiennym makijażu.

Artdeco, Fixing Powder

Foxing Powder Artdeco znajduje się w odkręcanej puderniczce o pojemności 10 g. W środku producent umieścił sitko, które dozuje odowiednią ilość produktu. Do pudru dołączony jest również puszek, który ma nam ułatwić jego aplikację. Nie przepadam za takimi aplikatorami, więc mój już dawno wylądował w koszu na śmieci, a puder nakładam pędzlem.

Bardzo fajną opcją jest fakt, że gdy puder nam się skończy możemy dokupić sobie sam wkład (ma postać solniczki) i wsypać go do puderniczki. Wkład ma taką samą pojemność jak puder, ale jest od niego o połowę tańszy.

Fixing Powder jest koloru białego, ale na szczęście nie bieli skóry. Bardzo ładnie stapia się z podkładem i staje się niewidoczny. Jak każdy sypki kosmetyk odrobinę pyli podczas nakładania. Mat jaki daje na mojej skórze nie jest płaski, ma w sobie coś rozświetlającego. Nie przepadam za mocno motującymi kosmetykami, wiec taki efekt bardzo mi się podoba.

Artdeco, Fixing Powder

Producent zaleca aby do utrwalenia makijażu nałożyć gruba warstwę produktu i odczekać 5-10 minut. Po tym czasie powinnyśmy strzepnąć jego nadmiar pędzlem. Ja od początku traktuję Fixing Powder jak zwykły puder matujący i od razu nakładam go na twarz cienka warstwą Zauważyłam, że nakładany w ten sposób również przedłuża trwałość makijażu. Widoczne było to szczególnie w okresie upałów - po kilku godzinach spędzonych w pracy moja twarz nadal wyglądała bardzo dobrze. Myślę, że taki sposób używania pozytywnie wpłynął też na jego wydajność - wystarczył mi on na około 5 miesięcy regularnego stosowania

Nie zauważyłam żeby Fixing Powder od Artdeco negatywie wpłyną na stan mojej skóry. Nie wysuszył jej ani nie spowodował wysypu nowych pryszczy

Cena pudru Artdeco to około 40 zł, ale wkład do puderniczki możesz kupić za około 25 zł. Dostępny m.in. na Mnti Shop.

Ciekawa jestem, czy miałaś już ten puder i jak się u Ciebie sprawdził? 



Facebook | Instagram 

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger