Listopadowe nowości | Holika Holika, Missha, Orientana i inni

Bardzo lubię pisać posty zakupowe i chwalić się nowościami, które zawitały do mojej szafki z kosmetykami. Dzisiaj przyszedł czas na nowości listopadowe. Prawie wszystkie kosmetyki pochodzą ze sklepu Minti Shop i są dla mnie zupełną nowością.

kosmetyki azjatyckie


Holika Holika, Aloe 92% Foam Pianka oczyszczająca do twarzy

Kosmetyki azjatyckie zawsze bardzo mnie ciekawiły. Opakowanie pianki w kształcie liścia aloesu mnie zachwyciło. Pięknie będzie się prezentowało na półce. Na razie jednak musi poczekać na swoją kolej w zamkniętej szafce. Cena: 29,90 zł.

Missha, Natural Color Clay Mask YELLOW CLAY Maseczka do twarzy z glinką żółtą rozjaśniająca

Maseczka znajduje się w naprawdę wielkiej tubie. Przed zakupem wiedziałam, że ma 137 g, ale i tak byłam pozytywnie zaskoczona wielkością opakowania. Cena: 35,90 zł.

Holika Holika, Makgeolli Brightening Mask Sheet Rozjaśniająca maseczka w płacie

Maski w płacie są teraz na topie i używają ich prawie wszyscy. Ja taką maskę (kupioną w Biedronce, nie pamiętam już jakiej firmy) miałam tylko raz i nie do końca spodobała mi się taka forma. Po przeczytaniu książki 'Sekrety urody Koreanek" zapragnęłam dać im jeszcze jedną szansę. Zdecydowałam się na rozjaśniającą maskę marki Holika Holika, czyli jeden z tańszych produktów tego typu. Kupiłam od razu dwa opakowania żeby móc wyrobić sobie o niej jakiejś zdanie. Cena: 8,95 zł/szt.

Holika Holika, Aloe 99% Soothing Gel Wielofunkcyjny żel aloesowy PRÓBKA

Do swojego zamówienia również chciałam dorzucić żel aloesowy Holika Holika, ale niestety aktualnie jest on niedostępny w sklepie. Bardzo ciesze się, że dostałam jego próbkę i będę mogła zapoznać się z działaniem żelu przed zakupem pełnowymiarowego opakowania.

Puder bambusowy Ecocera

Orientana, Naturalny krem ze śluzem ślimaka

Jest to moje pierwsze spotkanie zarówno z kosmetykiem firmy Orientana jak i ze śluzem ślimaka. O cudownym działaniu śluzu ze ślimaka słyszał już chyba każdy, więc mam nadzieję, że krem spełni wszystkie obietnice producenta, bo niestety nie należał do najtańszych. Cena: 59,99 zł.

Ecocera, Puder bambusowy 

Szukam tańszego zamiennika dla pudru sypkiego Artdeco. Puder bambusowy Ecocera został mi już kilka razy polecony przez różne osoby, więc postanowiłam zobaczyć jak się u mnie sprawdzi. Cena: 18,90 zł.


Masło shea Your Natural Side

Your Natural Side, 100% Naturalne masło shea

Masło shea jest moim niezbędnikiem w pielęgnacji w okresie zimowym. Na blogu możesz co nieco przeczytać na temat masła shea z L'Orient, ale o tym z Your Natural Side też na pewno pojawi się post. Już teraz mogę Ci powiedzieć, że to bardziej opłaca się cenowo. Cena: 24,99 zł.

Receptury Babuszki Agafii, Krem do rąk i paznokci Rokitnik

Krem ma w składzie olej rokitnikowy, olej palmowy, olej słonecznikowy, olej z pestek borówki brusznicy, hydrolat liści czarnej porzeczki oraz ekstrakt miodunki plamistej. Liczę, że poradzi sobie z moją dość wymagającą skórą. Cena: 6,90 zł.

Ecocera, Olej kokosowy

Olej kokosowy kupiłam z myślą o pielęgnacji włosów oraz ciała. Ten marki Ecocera ma naprawdę bardzo ładne opakowanie w formie szklanego słoiczka. Cena: 14,99 zł.

lniany szampon Barwa

Organic Shop, Balsam do włosów Blue Lagoon

Balsam ma w składzie olej kokosowy, organiczny ekstrakt z alg brunatnic, naturalna glinkę bentonit oraz witaminę E. Zapowiada się ciekawie. Cena: 7,90 zł.

Receptury Babuszki Agafii, Szampon do włosów Malina Moroszka

Mam z tej serii balsam do włosów i jestem z niego bardzo zadowolona. Liczę, że ten szampon również dobrze się sprawdzi. Cena tych kosmetyków bardzo zachęca do zakupu. Cena: 4,90 zł.

Receptury Babuszki Agafii, Szampon do włosów Cedr

Tak, bardzo lubię szampony do włosów Receptury Babuszki Agafii :) Ten ma w składzie ekstrakt z kory dębu, organiczny ekstrakt mydlnicy lekarskiej, organiczny ekstrakt z igieł modrzewia syberyjskiego, olej lniany, olej cedrowy oraz witaminę E. Cena: 4,90 zł.

Barwa, Szampon do włosów Lniany z kompleksem witamin

Do zakupu tego szamponu skusił mnie wyraz 'lniany' w nazwie. Pamiętam, że kilka lat temu używałam szamponów do włosów tej firmy, ale nie podobała mi się ich konsystencja - źle wpływała na wydajność produktu. Zobaczymy, może tym razem bardziej się polubimy. Cena: 4,99 zł.

Palmolive żel pod prysznic Feel Glamorous


Vianek, Nawilżający żel do higieny intymnej

Drogeryjne żele do higieny intymniej przestały mi służyć i postanowiłam wypróbować coś naturalnego. Mój wybór padł na nawilżający żel marki Vianek. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy i natknęłam się też na kilka pozytywnych recenzji tego żelu. Cena: 17,90 zł.


Palmolive, Żel pod prysznic Feel Glamorous

Upolowałam go na promocji w Rossmannie i powąchałam od razu po przyjściu do domu. Feel Glamorous cudownie pachnie owocami. Cena: 8,99 zł.

Jestem ciekawa, czy znasz jakiś z zakupionych przeze mnie kosmetyków. Koniecznie podziel się opinią w komentarzu!


Może Cię zainteresować:

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger