Moje pierwsze zamówienie na Zalando - torebka Even&Odd i kardigan Only

W zeszły poniedziałek złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Zalando i kilka godzin temu odebrałam moją pierwszą paczkę z tego sklepu. Moje zakupy nie były duże - zdecydowałam się tylko na dwie rzeczy. Całość była bardzo ładnie zapakowana w pudełku z logo sklepu, a każda z rzeczy dodatkowo znajdowała się w osobnym woreczku.


Od kilku miesięcy szukałam nowej torebki, ale przeglądając oferty sieciówek oraz aukcje na allegro nie znalazłam nic dla siebie. Większość torebek była do siebie bardzo podobna i brakowało im 'tego czegoś'. Na Zalando spodobało mi się kilka modeli, których cena mnie nie przeraziła ;) W końcu zdecydowałam się na torebkę marki Even&Odd i model Ery w kolorze brązowym, do którego mam słabość. Dostępna jest ona jeszcze w wersji czarnej oraz szarej.
Torebka ma idealną wielkość i zmieści wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy. W środku ma trzy małe kieszonki, w tym jedną zamykaną na zamek błyskawiczny. Wykonana jest z bardzo miłego w dotyku skóropodobnego materiału. Za torebkę zapłaciłam 109 zł, ale aktualnie możecie ją kupić za 87,20 zł (link do torebki).


Kolejną rzeczą na którą się zdecydowałam jest szary kardigan marki Only. Wybrałam rozmiar XS, który okazał się idealny. Sweterek jest bardzo miękki i delikatny. Zauroczył mnie również jego okrągły dekolt. Sweter dostępny jest również w kilku innych kolorach, niestety różnią się one ceną. Za mój zapłaciłam 56,40 zł (link do swetra).


Lubicie robić zakupy na Zalando?
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger