Piękna jesienią 5# - ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów

Ten post miał się pojawić w zeszły piątek, ale z braku zdjęć oraz wolnego czasu jego publikację musiałam przełożyć na kolejny tydzień. Z dzisiejszego postu dowiesz się jakie kosmetyki do pielęgnacji włosów sprawdzają się u mnie najlepiej.


W październiku wróciłam do wcierania w skalp wody brzozowej marki Isana. Zawsze byłam bardzo zadowolona z jej działania, a moją opinię na jej temat możesz znaleźć na blogu. Tym razem przelałam ją do opakowania po wcierce Joanny, której używała moja mama i ta opcja okazała się najwygodniejsza.


Jesienią staram się też częściej olejować włosy. Najchętniej robiłabym to przed każdym myciem, ale niestety nie zawsze mam na to wystarczającą ilość czasu. Od kilku miesięcy moim ulubionym olejem do włosów jest olej z awokado. Używam tego firmy Ol'Vita. Jego opakowanie nie jest niestety najlepszej jakości i potrafi się wylać w najmniej oczekiwanym momencie, ale jego świetne działanie na szczęście to rekompensuje.

Od jakiegoś czasu moją ulubioną masą do włosów jest maska z awokado i miodem marki Organic Shop. Maska ma bardzo fajną kremową konsystencję i nie spływa z włosów. Bardzo dobrze je nawilża i odżywia. Jeśli Twoje włosy lubią awokado to koniecznie musisz się z nią zapoznać.


Po umyciu włosów zawsze zabezpieczam końcówki jakimś serum. Od kilku lat służy mi do tego jedwab marki CHI. Dla moich włosów okazał się najlepszy i gdy go używam moje końcówki znacznie mniej się rozdwajają. Jeśli go kiedyś wycofają to trudno będzie mi znaleźć godnego następcę tego kosmetyku.

Ciekawa jestem jakie są Twoje ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów :)


Może Cię zainteresować:


Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger