Piękna jesienią 6# - moje sposoby na relaks

Dzisiaj zapraszam Cię na kolejny post z akcji Piękna Jesienią i tym razem opowiem Ci o moich sposobach na relaks. Nie mam ich zbyt wiele, ale są naprawdę skurczne!
To już jest szósty wpis z tej serii a wcześniejsze pięć podlinkuję Ci pod tym postem. Będzie mi bardzo miło jeśli się z nimi zapoznasz.


Pieczenie ciast

To jest coś co naprawdę lubię robić. Ba! Uwielbiam i nic nie relaksuje mnie tak jak robienie ciasteczek. Mam pokaźną kolekcję przeróżnych akcesoriów do pieczenia a najważniejszym sprzętem w mojej kuchni jest piekarnik. Dzisiaj rano zdążyłam już upiec pierniczki i ich świąteczny zapach nadal roznosi się po całym domu - jeśli w Tesco są już karpie, to ja mogę mieć pierniki!

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Martyna B (@inspiracjednia)


Książki

Drugą czynnością, która mnie relaksuje jest czytanie książek. Czytam odkąd pamiętam i jeszcze nigdy mi się to nie znudziło. Właściwie w moim życiu niewiele było momentów, w których nie czytałam żadnej książki.
Książkę, którą widzisz na zdjęciu wyżej czytałam już dawno temu i z czystym sumieniem mogę Ci ją polecić. Tak samo jak jej kolejne dwie części, Od tej pozycji zaczęła się moja udana przygoda z Kingiem, do którego zawsze podchodziłam jak pies do jeża.

You Tube

To miejsce w internecie, w którym spędzam dużo czasu i w którym szukam pocieszenia gdy dopadnie mnie jesienna chandra. Bardzo rzadko oglądam filmiki urodowe, ale za to oglądam mnóstwo tych, w których youtuberzy komentują nasze 'bardzo dobre' polskie seriale oraz hity internetu.

A jakie są Twoje sposoby na relaks?



Inne posty z serii 'Piękna Jesienią':




Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger