Piękna jesienią #7 - podsumowanie

Dzisiaj zapraszam Cię na ostatni post napisany w ramach akcji 'Piękna Jesienią', którą organizowała Karolina z bloga Pasje Karoliny. Jeśli jeszcze go nie poznałaś, to koniecznie musisz to nadrobić! Zajrzyj również do tego posta, a poznasz kilkadziesiąt innych blogów, które również brały udział w wydarzeniu.

Bardzo cieszę się, że wzięłam udział w akcji "Piękna Jesienią" i z niecierpliwością czekam na kolejne takie wydarzenie.


Co dał mi udział w akcji "Piękna Jesienią"?


Poznałam nowe blogi, ale też sama dałam się poznać

Dzięki udziałowi w akcji trafiłam na mnóstwo świetnych blogów, których w innym przypadku mogłabym nigdy nie poznać. Zauważyłam też, że posty napisane w ramach akcji na moim blogu cieszą się większym powodzeniem. Zyskałam również kilkunastu nowych obserwatorów.


Dostałam motywacyjnego kopa

Akcja "Piękna Jesienią" pojawiła się w idealnym momencie, czyli gdy postanowiłam wrócić do prowadzenia bloga. Publiczne zobowiązanie się do regularnego blogowania oraz świadomość, że razem ze mną jest jeszcze kilkadziesiąt innych osób dała mi ogromnego motywacyjnego kopa, który wystarczy mi jeszcze na długo.

Planowanie postów jest dla mnie dobre

Do tej pory większość postów na moim blogu pojawiało się spontanicznie i przyznam, że przystępując do akcji nie byłam pewna, czy dam sobie radę i napiszę raz w tygodniu post o określonej tematyce. Jak widzisz, dzielnie wytrwałam do końca i tylko raz zdarzyło mi się dodać posta z małym opóźnieniem. Żeby tego uniknąć postanowiłam planować posty z tygodniowym wyprzedzeniem i chciałabym aby pojawiały się one trzy razy w tygodniu. Myślę, że takie działanie pomoże mi w regularnym blogowaniu i będzie sprzyjało rozwojowi tego bloga.

Moje posty napisane w ramach akcji:

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger