Holika Holika, Makgeolli Brightening Mask Sheet Rozjaśniająca maseczka w płachcie

Nigdy nie byłam fanką maseczek w płachcie, ale podczas ostatnich zakupów w Minti Shop postanowiłam dać im szansę. Kupiłam dwie Rozjaśniające maseczki w płachcie (Makgeolli Brightening Mask Sheet) marki Holika Holika i przepadłam...

Azjatyckie maseczki w płacie

Od producenta

Holika Holika Makgeolli Brightening Mask Sheet Rozjaśniająca maseczka na bawełnianej płachcie, dostarcza wiele witamin oraz minerałów skórze twarzy.


Skład

Water, Glycerin, Alcohol, Butylene Glycol, Betaine, Methylparaben, Carbomer, Triethanolamine, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Aspergillus/Rice Ferment Extract, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract, "Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract", Artemisia Vulgaris Extract, "Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract", Plantago Asiatica Extract, Polygonum Multiflorum Root Extract, Morus Bombycis Root Extract, "Phellodendron Amurense Bark Extract", Panthenol, Fragrance, Disodium EDTA.

Moja opinia

Opakowanie maseczki rozjaśniającej w płacie Holika Holika przyciąga uwagę i trudno przejść obok niej obojętnie. Na odwrocie znajdziemy instrukcję obsługi w obrazkach oraz etykietkę polskiego dystrybutora z informacją o składzie, sposobie używania oraz krótkim opisem producenta.

Holika holika

Bawełniany płat jest bardzo dobrze nasączony płynem. Otwory wycięte na usta i nos są idealnej wielkości, ale te na oczy mogłyby być kilka milimetrów większe. Nałożenie maseczki na twarz nie sprawiło mi żadnej trudności i trzymała się ona idealnie przez 20 minut. Jej dodatkowym atutem jest bardzo ładny zapach, który uprzyjemniał mi te chwilę. Tak jak zaleca producent po zdjęciu maseczki wklepałam w skórę nadmiar płynu, który na niej pozostał. 

Przyznam, że po wykonaniu tych wszystkich czynności byłam trochę zawiedziona. Oczekiwałam natychmiastowego efektu, a moja skóra wyglądała dokładnie tak samo jak przed nałożeniem maseczki. Okazało się, że na rezultaty jej działania musiałam poczekać do rana. Gdy po przebudzeniu się spojrzałam w lustro zauważyłam, że moja skóra wygląda zdrowiej i jest pełna blasku. Wszystkie przebarwienia i zaczerwieniania zostały delikatnie rozjaśnione, a na mojej twarzy nie widać żadnych oznak zmęczenia. Maseczka również bardzo dobrze nawilżyła moją skórę, sprawiła że stała się gładsza oraz miła w dotyku.

Stosując maseczki, których się nie zmywa zawsze obawiam się buntu ze strony mojej skóry, ale Makgeolli Brightening Mask Sheet nie podrażniła mnie ani nie spowodowała wysypu niedoskonałości. 

Rozjaśniająca maseczka Holika Holika

Maseczkę rozjaśniająca Holika Holika możesz kupić np. w Minti Shop. Cena za sztukę to 8,95 zł. Dla lepszego poznania działania tego produktu polecam Ci kupić co najmniej 2 opakowania.

Stosowałaś już maseczki w płachcie? Którą jeszcze mogłabyś mi polecić?

Facebook|Instagram

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger