Trzy kosmetyki do pielęgnacji twarzy marki Ziaja, które warto kupić

Nigdy nie byłam fanką kosmetyków do pielęgnacji marki Ziaja i będąc na zakupach zwykle omijałam je szerokim łukiem. Kilka miesięcy temu postanowiłam jednak, że dam im szansę. Tym sposobem poznałam trzy kosmetyki tej firmy, które sprawdzają się u mnie naprawdę bardzo dobrze.

Najlepsze Ziaja

Oliwka do mycia z serii 'Liście zielonej oliwki'

O oliwce do mycia wspomniałam już przy okazji wpisu na temat mycia pędzli. Trafiłam na nią, gdy szukałam olejku do mycia twarzy bez dodatku parafiny w składzie. Niestety znalezienie takiego w drogerii jest prawie niemożliwe. Gdy popatrzyłam na skład tej oliwki mocno zdziwiłam się brakiem tego składnika i postanowiłam zaryzykować.
Oliwka okazała się świetnym uzupełnieniem demakijażu. Domywa wszystko to, z czym nie poradził sobie płyn micelarny. Często po wieczornym powrocie z pracy, gdy marzę tylko o tym, by jak najszybciej położyć się do łóżka wykonuję nią prawie cały demakijaż (makijaż oczu zmywam płynem micelarnym). Oliwka wraz z wodą szybko i skutecznie rozpuszcza podkład oraz resztę kosmetyków, które wcześniej użyłam. Spłukując ją należy uważać, aby nie dostała się ona do oczu, ponieważ może je podrażnić.
Po jej użyciu zwykle wspomagam się jeszcze żelem do mycia twarzy (wpływ książki "Sekrety urody Koreanek") - aktualnie jest to Nawilżająca emulsja myjąca marki Vianek.
Oliwka z Ziaji nie zapchała mojej skóry ani nie wyrządziła jej żadnych innych szkód.

Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, MIPA-Laureth Sulfate, Laureth-3, Laureth-7 Citrate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Propylene Glycol, Olea Eurpea Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Limonene, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, BHA, CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5).

Ziaja, Toik zwężający pory

Tonik zwężający pory z serii 'Liście manuka'

Na początku nie polubiłam zapachu tego kosmetyku. Wydawał mi się zbyt intensywny i strasznie drażnił mój wrażliwy nos. Po kilku dniach przyzwyczaiłam się do niego i już mi tak bardzo nie przeszkadza. Podoba mi się, że jego opakowanie jest wyposażone w atomizer - bardzo lubię taką formę aplikacji toników.
Tonik z serii 'Liście manuka' faktycznie spełnia obietnice producenta i zwęża pory. Łagodzi również zmiany trądzikowe i zapobiega powstawaniu nowych. Mam wrażenie, że ten produkt trzyma moją skórę w rydzach i odkąd go używam jej stan znacznie się poprawił.

Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Ziaja Tonik

Tonik ogórkowy

Jest to najsłabszy kosmetyk z całej trójki, ale nadal jest bardo dobry i warty zakupu. Tonik ogórkowy znalazł się w ostatnim denku i byłam bardzo zadowolona z jego działania. Łagodził wszelkie podrażnienia na mojej skórze oraz delikatnie ją nawilżał. Do tego naprawdę bardzo ładnie pachniał ogórkiem. Jego dodatkowym atutem jest brak alkoholu w składzie.

Aqua (Water), Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragnance), Amyl Cinnamal, Linalool, Citric Acid.

Ciekawa jestem czy używasz kosmetyków marki Ziaja i po które z nich sięgasz najchętniej?


Instagram|Facebook

Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger