Grudniowy projekt denko

Dzisiaj zapraszam Cię na grudniowy projekt denko. Trochę zmieniłam jego formę i tym razem nie znajdziesz tutaj pustych opakowań po kosmetykach. Niestety nie mam ich gdzie przechowywać i na bieżąco muszą lądować w koszu. Mam nadzieję, że taka forma projektu denko Ci się spodoba :)

 Nacomi, Olej z nasion konopi indyjskiej

Nacomi, Olej z nasion konopi indyjskiej

Moja problematyczna skóra bardzo polubiła się z tym olejem. Świetnie radził sobie z niedoskonałościami na mojej twarzy oraz ograniczył powstawanie blizn potrądzikowych. Jeśli masz skórę skłonną do trądziku, to koniecznie go wypróbuj. Kupię ponownie.

Holika Holika, Makgeolli Brightening Mask Sheet Rozjaśniająca maseczka w płacie

Holika Holika, Makgeolli Brightening Mask Sheet Rozjaśniająca maseczka w płachcie

Ten kosmetyk sprawił, że polubiłam maseczki w płachcie. Na efekt jej działania musiałam poczekać do rana, ale zdecydowanie było warto. Maseczka rozjaśniła moją skórę i sprawiła, że wyglądała zdrowo i promiennie. Kupię ponownie

Garnier, Płyn micelarny z olejkiem

Garnier, Płyn micelarny z olejkiem

Mój KWC wśród produktów przeznaczonych do demakijażu. Idealnie radzi sobie z usunięciem kosmetyków kolorowych, które używam i nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze. Zawsze mam jedno opakowanie tego płynu w zapasie. Kupię ponownie.

Bielenda Skin Clinic Professional, Aktywna maska korygująca na noc

Bielenda Skin Clinic Professional, Aktywna maska korygująca na noc

Jestem pozytywnie zaskoczona działaniem tej maski i jest to najlepszy kosmetyk drogeryjny, jaki miałam. Na dniach na blogu pojawi się jej recenzja. Kupię ponownie

Ol'Vita, Olej z awokado

Ol'Vita, Olej z awokado

Używałam go do olejowania włosów. Moje włosy bardzo się z nim polubiły. Bardzo dobrze je nawilżał oraz sprawiał, że były miękkie i błyszczące. Niestety przeterminował mi się, ale chętnie jeszcze kiedyś do niego wrócę. Kupię ponownie


Fa, Żel pod prysznic Coconut Water

Fa, Żel pod prysznic Coconut Water

Żel pięknie pachniał kokosem, niestety jego zapach nie był zbyt długo wyczuwalny na skórze. Nie wiem, czy kupię ponownie.

Isana, Krem do ciała 'Przepiękna skóra'

Isana, Krem do ciała 'Przepiękna skóra'

Krem bardzo szybko się wchłaniał, nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Niestety bardzo słabo radził sobie z jej nawilżeniem i już kilka chwil po posmarowaniu nim ciała czułam, że mojej skórze potrzeba kolejnej dawki nawilżenia. Nie kupię ponownie

Artdeco, Fixing Powder


Artdeco, Fixing Powder

Uwielbiam sypkie pudry, a ten jest jednym z lepszych, jakie miałam. Fixing Powder pięknie stapia się z podkładem i jest niewidoczny na skórze. Puder sprawiał, że mój makijaż przez cały dzień wyglądał nienagannie i nie wymagał żadnych poprawek. Kupię ponownie.

Hakuro, H50S


Hakuro, H50S

Pędzel służył mi dzielnie przez prawie cały rok. Kilka tygodni temu coraz mocniej zaczęło wypadać z niego włosie, więc to najwyższa pora, by się z nim pożegnać. Podkład nakładany tym pędzlem idealnie stapiał się ze skórą oraz miał lepsze krycie. Nie wiem, czy kupię ponownie.

Ciekawa jestem, czy znasz któryś ze zdenkowanych przeze mnie kosmetyków :)



Instagram


Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger