Kosmetyczne nowości z ostatnich tygodni

Cześć Wszystkim!

Grudzień w przeciwieństwie do listopada był bardzo spokojnym miesiącem. Tym razem nie zaszalałam i kupiłam tylko kilka kosmetyków. Jeśli jesteś ciekawa co wpadło do mojego koszyka w ciągu ostatnich kilku tygodni to zapraszam Was na dalszą część postu.

Kosmetyczne nowości z ostatnich tygodni

Organic Shop, Scrub do ciała 'Kenijskie mango'

Wypatrzyłam go podczas ostatnich zakupów w Tesco i muszę Wam powiedzieć, że jest tam dostępnych więcej kosmetyków tej marki. Dlatego, że mam dość spory zapas kosmetyków skusiłam się tylko na ten scrub. 

Cettua, Paski oczyszczające na nos

Ostatni raz używałam takich pasków jakieś 5 lat temu i z tego, co pamiętam nie działały. Jakiś czas temu natknęłam się na pozytywną opinię pasków Cettua i postanowiłam wypróbować je na własnym nosie. 

Nivea, Blackberry Shine, pielęgnująca pomadka do ust

Lubię pomadki do ust pachnące owocami. Ta ma naprawdę bardzo ładny zapach i mam nadzieję, że będę zadowolona z jej działania. 

Kosmetyczne nowości z ostatnich tygodni


Le Petit Marseillais, Żel pod prysznic Morela i Orzech Laskowy

Żel Le Petit Marseillais ma przepiękny zapach, który od razu skradł moje serce. Mam nadzieję, że utrzyma się on na skórze choć przez krótką chwilę.


Evree, Balsam do cała Instant Help

Balsamy do ciała tej firmy chyba już zawsze będą gościć w mojej kosmetyce. Po wersji Max Repair skusiłam się na Instant Help, który zapowiada się równie dobrze.


Isana, Intensywny krem do rąk z mocznikiem

Bardzo lubię ten krem Isany i często do niego wracam. Przy takiej pogodzie, jaką mamy teraz za oknem dobry krem do rąk to podstawa.

Kosmetyczne nowości z ostatnich tygodni


Gumki do włosów Invisibobble

Te które kupiłam ponad rok temu trzymają się jeszcze całkiem dobrze, ale pomyślałam sobie, że dobrze byłoby mieć jeszcze kilka sztuk w zapasie. Tym razem zdecydowałam się na kolor brązowy.


For Your Beauty, Gąbka do makijażu

Po tym jak musiałam wyrzucić mój pędzel do podkładu postanowiłam spróbować czegoś innego i kupiłam gąbkę do makijażu. Po kilku pierwszych użyciach tej gąbeczki jestem pozytywnie nią zaskoczona.




L'Oreal, Casting Creme Gloss 'Mroźne trufle'

L'Oreal, Casting Creme Gloss 'Mroźne trufle'

Ostatnio jest to moja ulubiona farba do włosów i gdy zobaczyłam ją w promocji w Rossmannie nie mogłam jej nie kupić.

Ciekawa jestem czy znacie coś z moich nowości :)
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger