Największe kosmetyczne odkrycia roku 2016 | Kolorówka

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj nadszedł czas na podsumowanie i największe kosmetyczne odkrycia 2016 roku. W dzisiejszym poście skupię się na kolorówce i jeśli jesteście, ciekawi jakie perełki odkryłam w ostatnim roku zapraszam Was na dalszą część postu.

 Największe kosmetyczne odkrycia roku 2016 | Kolorówka

It's Skin, Babyface Moisture BB

Ten krem BB przepięknie stapia się ze skórą i jest na niej prawie niewidoczny. Całkiem fajnie radzi sobie też z maskowaniem niedoskonałości. Do tego jest jednym z najtańszych azjatyckich kremów BB. Na blogu znajdziecie jego pełną recenzję.

  Największe kosmetyczne odkrycia roku 2016 | Kolorówka

Makeup Revolution, Blushing Hearts

Od kilku miesięcy jest to jedyny róż do policzków, jaki używam. Pięknie prezentuje się zarówno w opakowaniu, jak i na twarzy. Nałożony na skórę delikatnie ją rozświetla. Mój kolor to Candy Queen Of Hearts, który jest bardzo uniwersalny.

Lumene, Baza wygładzająco-korygująca 

Jest to moja pierwsza baza pod makijaż i od razu okazała się strzałem w 10. Kosztuje około 50 zł, ale jej cena jest adekwatna do jakości. Sprawiła, że mój makijaż ślubny wyglądał i trzymał się idealnie. Baza sprawdziła się również podczas letnich upałów.


Inglot, Duraline

Ten kosmetyk powinna mieć w kosmetyczce każda z nas. Uratuje nasz zasychający eyeliner lub tusz do rzęs i sprawi, że będzie nam dłużej służył. Ma też kilka innych ciekawych zastosowań.



  Największe kosmetyczne odkrycia roku 2016 | Kolorówka

Pomadki MAC

Na pomadki MAC chorowałam przez kilka lat. W tym roku skusiłam się na Ruby Woo oraz Velvet Teddy i nie żałuję ani jednej wydanej na nie złotówki. Obie są idealne i niezwykle trwałe.

Jakie są Wasze kosmetyczne odkrycia ostatniego roku? 
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger