Podsumowanie 2016 roku | Trochę prywaty, najpopularniejsze posty i postanowienia na rok 2017

Cześć Wszystkim!


Rok 2016 był dla mnie dobrym rokiem. W ostatnich 12 miesiącach miało miejsce kilka szczęśliwych dla mnie wydarzeń, o których dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć. Z tego postu dowiecie się również, jakie było 5 najpopularniejszych postów na Inspiracje dnia oraz jakie mam postanowienia na ten rok.


W sierpniu wyszłam za mąż i pierwsza połowa roku upłynęła mi na planowaniu ślubu i wesela. Mimo, że razem z Mężem na uroczystość zaprosiliśmy tylko nasza najbliższą rodzinę, to i tak jej planowanie pochłonęło dużo naszego czasu i energii. Nasz ślub odbył się 6 sierpnia i na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Było idealnie i wzruszająco.

W lipcu zmieniłam miejsce zamieszkania i przeprowadziłam się do (jeszcze wtedy) Narzeczonego. Od razu udało mi się też znaleźć tutaj pracę.

Oboje z Mężem kochamy zwierzęta i kilka miesięcy temu kupiliśmy szynszyla. Żadne z Nas nie miało nigdy gryzonia, więc potrzebowaliśmy trochę czasu, żeby przyzwyczaić się do jego nocnego trybu życia. Gucio okazał się bardzo mądrym i radosnym zwierzakiem, który ciągle nas zadziwia. Ostatnio jest też spokojniejszy w nocy, więc w końcu możemy się wyspać.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Martyna B (@inspiracjednia)

Moje postanowienia noworoczne  

  1. Przestanę marudzić i wszystkim się zamartwiać. Jestem marudą, która wszystkim i o wszystkich się martwi i stresuje. W tym roku wrzucę na luz i na pewno będę dzięki temu szczęśliwsza.
  2. Będę więcej się ruszać. Zanim zaczęłam pracę biegałam 3 razy w tygodniu, ale potem moja aktywność fizyczna ograniczyła się do dojazdów do pracy rowerem. Zaczęłam już tańczyć z Dance Central 3 i kupiłam Nike + Kinect Training. W najbliższym czasie planuję również zakup zumby. 
  3. Więcej czasu poświęcę na blogowanie


5 najpopularniejszych postów w 2016 roku. Sprawdź, czy któregoś z nich nie przegapiłaś.


 Styczniowe zakupy

 Styczniowe zakupy



Nacomi, Olej z dzikiej róży

Nacomi, Olej z dzikiej róży


Tani Azjatycki krem BB - It's Skin, Babyface Moisture BB

Tani Azjatycki krem BB - It's Skin, Babyface Moisture BB


Kremowanie włosów | Jak sprawdził się u mnie krem do ciała z masłem shea i kakao Isana?

Kremowanie włosów | Jak sprawdził się u mnie krem do ciała z masłem shea i kakao Isana?


Trzy produkty z apteki, które pomagają mi w problemach skórnych
Copyright © 2016 Inspiracje dnia | Blog kosmetyczny , Blogger